Petra Palomäki

keskiviikko 4. helmikuuta 2015

Mitä minulle kuuluu?

Välillä on hyvä pysähtyä ja pohtia miten kaikki menee. 
Haluasin teillekin jaakaa mitä minulle tällä hetkellä kuuluu niin saatte hieman päivitystä :)

Jos et seuraa minun treenielämääni niin tässä pieni update: minulla on menossa kolmas viikko diettiä kohti kisoja ja edessä on vielä 11 viikkoa eli 73päivää. Kaikki on lähtenyt oikein hyvin rullaan ja painoa tullut alas jo noin 3,4kg. Ensi viikonloppuna saan pitää herkkupäivän ja odotan sitä kuin kuuta nousevaa. Kaipaan kunnolla leivän syöntiä ja jos rehellisiä ollaan en aio sortua suklaan syöntiin, sillä siinä menee jo kaks viikkoo että pääsen siitä uudestaan eroon. Ruokaa syön siis vielä paljon ja olo on hyvä! Vaikka paino tippuu niin aina on lautanen täynnä.


Olen ollut työttömänä nyt kohta kuukauden....Valitettavasti työtilanne täälä ei oikein suosi. Mutta aloitan työharjoittelun Jämi Sportsilla ja siitä jatkuu työt varmasti loppu vuoteen saakka sillä lähden opiskelemaan kuntosaliohjaajaksi ja siitä personal traineriksi oppisopimuksella. Ehkä tää lähtee tasoittuun. Kaikki säästöt menee hevosiin, sillä niistä pitää pitää hyvää huolta :) saa omat hieronnat jäädä jos pukimaisteri sellaisen tarttee! Heheh  ;)


Välillä minulla on hieman yksinäinen olo. Heidi muutti laran kanssa Kouvolaan eli se tarkoittaa sitä, että näen parasta kaveriani  harvoin. Onneksi Anna käy meillä tallilla aika usein niin saan hauskaa seuraa tallillekin muita kuin itseni :D onhan täälä ystäviä, mutta ei sellaista kenen kanssa voisi extemporee lähtee vaikka ajeleen tai katsomaan leffaa tai olla jossain puhumassa pa**a :D onneks whastup on keksitty! Kaipaan minun aitoja ystäviäni. Kenen kanssa voi puhua ihan mistä vaan ja tietää kuuluvansa joukkoon. Täälä minulla on aika usein ulkopuolinen olo, mutta ei enää haittaa kun olen siihen jo tottunut.


Päiväni ovat siis hevosten ratsastusta,  kuntosalia ja syömistä. Sami lähti tammikuussa Hervantaan poliisikouluun, joten sitäkin näen vain viikonloppuisin.  Onneks äiti aina kuuntelee jos minulla on vaikeaa :') toisaalta aika menee niin nopeasti,  että kohta muuta en ehdi tekemään kuin keskittyä niihin kisoihin. Viimeiset viikot on todella tärkeät ja olen asennoitunut,  että kisoihi lähdem voittamaan itseni. Jos minä pystyn siihen,  pystyy kuka vaan! Lavalle tulee jo muutaman vuoden treenanneita mimmejä mutta tämä heppatyttö näyttää miten me osataan! ;)


Mitäs teille kuuluu?

12 kommenttia

  1. Huikee kroppa! :) Kovasti tsemppiä valmistautumiseen ja kisoihin!

    VastaaPoista
  2. :O Näin susta kunnon kuvan silloin kun aloit treenata ja voi jumantsukka soot kehittyny! :O On se ihime jos ei tuolla kropalla voiteta koko kisaa! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha tällä kropalla saatetaan olla hyvällä tuurilla 5:n parhaan joukossa ;) vielä olis kuinka paljon töitä edessä ja kiitos paljon!

      Poista
  3. Olispa ittelläkki tollane kroppa! wau. Hurjasti tsemppiä treeneihin ja kisoihin!

    VastaaPoista
  4. Mielettömän hienoo työtä oot tehny! Ja kuitenkin nuin vähän dieettiä takana. Hyvin se menee ja kuten sanoit, tärkeää on voittaa itsensä ennen muita :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon :) alkuun kamppailin paljon pääkopan kanssa kun ajattelin jatkuvasti sitä, että "sielä lavalla likat on puolet isompia kuin minä, miksi menen kisoihin, häviän kuitenkin" mutta kiitos tukijoukkoni oon päässyt siitä yli ja ihan sama vaikka olisin viimeinen, minä todistan ITSELLENI että pystyin siihen :)

      Poista
  5. Moi, Voitko tehdä postauksen sun harjoitelusta mianen on sun normaali päivä ja milasia treenei teet painot siis kg ja toisto määrät? Ite harrastan ratsastusta ja kilpauintia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei, voisin tehdä sellaisen miten treenit auttaa minua ratsastajana, lisää minun treeneistä kerron treeniblogissani, kun en halua yhdistää molempia tänne :)

      Poista
  6. Kiva, Mä harrastan siis kilpauintia kisat tulossa joissa uin 4 lajia eli 50m, 100m 200m vapaauintia ja 50m selkäuintia.

    VastaaPoista