Petra Palomäki

lauantai 27. syyskuuta 2014

Hööks syksy/talvi 2014 - Favorites!

Selasin Hööksin sivuja ja olisin voinut taas kuinka ja monta tuotetta voinut laittaa ostoskoriin, mutta onneksi ei ole rahaa :D haaveilla kuintekin saa ja pitää, joten kokosin tähän postaukseen minun makuuni tämän syksyn ja talven suosikit!

1) Ratsastaja


Mun suosikki takki. JH Collectionin tällainen syys/talvitakki. Sopii hyvin vähän kaiken kanssa ja liukaspinta ei tartuta niin paljon kaikkea karvaa tms. Hinta: alk. 69,90e
 

En kovin ole liivin ystävä, sillä mun mielestä näytän kun minulla olisi kauhee maha, mutta tämä näytti istuvan todella hyvin ratsastaessa. Väri taas hyvän sininen ja plussana tuo karvakaulus, mikä on mun makuun ;) Hinta: alk. 69, - e

Nämä kokopaikkaiset housut kiinnostivat sekä sinisenä, että valkoisena! Tarvitsen kipeästi uudet valkoiset kisahousut (kiitos äidin pesi ne valkaisuaineessa ja nyt ihan täynnä valkoisia läiskiä...) joten nämä ei olleet kalliit ja sukkapuntit on must! Hinta: alk. 77,50e

Sitten minulle uusi uutuus, Hööksille on myös tullut softshell, veden- ja tuulenpitävät ratsastushousut. Hyvä puoli näissä on, että näkyy olevan tuollaiset grippipaikat, mitkä antavat paremmin pitoa! Värinä valitettavasti vain mustaa... Hinta: 79,90e

2) Hevonen


Heti kuvittelin tämän turkoosin meidän hevosille! Tähän kun vielä yhdistäisi turkoosit pintelit niin ai että ;) Kiva tikkaus ja simpplit tekstit reunassa tuo vähän jotain tähän huopaan. Hintakaan ei ollut paha 35,-e

Ja tämä...kuola valuu! Tämä olisi niin hieno mennä valmennuksiin ja esittää pro kouluratsastajaa ;) Upeat yksityiskohdat kuten nuo blingit, kulmassa oleva hevonen ja reunanauha. Wau! Hinta hieman suolaisempi 45,-e

Tämä ei ole mikään uutuus, mutta minulla seuraavana ostoslistalla tessalle! Tarvitsee uuden häntäsuojan suojaakseen itikoilta. Hinta: 13,-e

WAU! Ei mulla muuta! Tämä oli ehdoton suosikki loimista! Tässä talliloimessa on sitä jotain luxusta, pehmeä kaulus ei paina hevosta ja ulkonäkö täys 10+. Jos hinta olisi puolet halvempi voisinkin ostaa, mutta tällä hintaa 115,- 

Sitten suitsista nämä oli minun makuun kivoimmat. Olihan sielä niitä bling bling paksuja turpahihnalla olevia suitsia, mutta kerrankin katsoin sellaisia mitkä olivat hieman simppelimmät ja huomasin tuon leukahihnan kiinnityksen! Ihanat ja sirot suitset. Hinta: 99,-

Oliko näistä joku teidänkin suosikki?

p.s. Uffen loimiesittelyvideo on hyvällä mallilla! ;)

5 kommenttia

  1. Noi mustat ratsastushousut näyttää kyllä kivoilta ^^ Onko ne siis yhtä hyvät kuin kokopaikkaiset ratsastushousut? Vai onko niissä huonompi pito?
    Kaikki kuvat oli kyllä nättejä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla yhdet grippi paikkaiset ja niissä on kyllä ehdottomasti parempi pito kuin koko paikkasissa, normaalilla paikalla olevissa. Mun mielestä :)

      P.S. Noi kaikki oli niiin ihania :)

      Poista
    2. Noi on varmaan tosi hyvät kun on noi gripit! Kiehtois itteekin ;) kiitos!

      Poista
  2. Mä ostin Lassellr tollasen turkoosin huovan japintelit mutta en ehtinyt niitä koskaan käyttää :( on kyllä ihanan väriset, oikein kirkas turkoosi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu niitä tekis mieli kun meille sopii aika kirkkaat värit :) pitää ostaa kun on taas rahaa :D

      Poista