Petra Palomäki

maanantai 30. syyskuuta 2013

Fall seven times, stand up eight!

Tänään on ollut varsin hyvä päivä! 

Mistähän aloittaisin, noh aloitetaan salitreenistä (zeuksesta upeita kuvia loppuun!). Tänään minulla oli selkäpäivä ja menin jo siinä puol 12 maissa salille, kun sattui silloin kuntosali olemaan vapaa, ettei ollut mitään vuoroja. No joo alkuun tein kaikkea ylätaljakoneella ja ristitaljassa jne, ja lopuksi minulla oli maastaveto.


Selkäni takia, olen todella hitaasti taas päässyt jatkaan mihin ns. jäin ennen selkäkipua, eli sinne 70kg paikkeille maastavedossa. Ajattelin sitten kokeilla hieman kuinka selkä on alkanut toipua ja onneksi tein ! Aloitin ensin 12x 50kg, 10x 60kg, 8x 70kg JA tidididiii...... 6x 80kg !!! Oma ENNÄTYS!
Se ensimmäinen veto maasta on kamalin. Joka ikinen lihas mun jaloissa ja ylipäätään kropassa teki töitä, että sain sen 80kg ekalla maasta. Hitaasti ylös, mutta varmasti. Siitä jatkoin ja sain jopa 6 hyvää toistoa revittyä itsestäni! Eli nyt hyvin mielen jatkaa treenaamista, koska 90kg ei ole enää kaukana puhumattakaan 100kg:sta mikä on ollut pitkä tavoite! Olen niin iloinen ja toisaalta aika ylpeä itsestäni! Kova työ on todellakin palkitsenut minut :)


Sitten Sami päätti yllättää minut ja minulle saapui paketti postissa! Sami sanoi minulle jo viikonloppuna, että minulle tulee paketti, mutta en yhtään osannut arvata mitä se oli ostanut minulle. Luulin se olevan joku koru tms blähh tylsää mutta kyllä nekin on kivoja. Mutta ei! Paketissa luki Fit4you ja mä tiesin heti, että se oli tilannut mulle treenivarusteen!


Kun avasin paketin, en voinut uskoa! Sami oli ostanut minulle jo kauan haluamani treenihousut Betterbodies:lta ja siihen mukaan kauan tarvitsemat rannetuet (hyvästi rasitusvammasta aiheutuva kipu muahaha!). Mun teki niin mieli vain juosta ja halata Samia niin kovaa kuin pystyin, mutta koska se on armeijassa minun piti välittää kaikki ilo puhelimen kautta. Ai että mä olen niin iloinen!


Sitten hevosasiaan! Muistatteko, kun silloin joskus kesällä meillä kävi ammattivalokuvaaja kuvaamassa Zeusta? He tekivät projektia Faraon Hevosista - nimisestä teoksesta ja halusivat kuvata pitkäharjaista tummaa lusitanoa, ja kuka paras hommaan kuin Zeus ;) Tässä on sitten niitä kuvia ja lopullinen tulos!

Kuvaajana toimi Tuukka Koski ja tästä pääsette ihaileen hänen muita kuvia, jotka ovat aika mahtavia! Minulle saapuu kotio vielä taulu jostain kuvasta, niin saan laittaa seinälle ja ihastella meidän tukkajumalaa ;)
Tässä Zeuksen lusitano-sivu!











Mitä mieltä olette?


16 kommenttia

  1. Niin kaunis ja ihanan värinen tuo Zeus! Tosi kiva postaus muutenkin :)

    VastaaPoista
  2. siis WAU!Nuo kuvat ovat aivan mielettömän hienoja!

    VastaaPoista
  3. Eikö toi teijän varsa oo muuten Hippokseen reksteröity??!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei ole vielä koska portugalin päässä hieman kestää :)

      Poista
  4. Woooooow, mitä kuvia!
    Ja ihana poikaystävä sulla!

    VastaaPoista
  5. Ihan mielettömän upeita kuvia!

    VastaaPoista
  6. Aivan mahtavan hienoja kuvia Zeuksesta!! Kiva postaus! :)

    VastaaPoista