Petra Palomäki

lauantai 23. maaliskuuta 2013

Huhuuu??

Olen pohtinut nyt näiden parin päivän aikana, että kannattaako mun edes kirjoittaa tänne blogiin yhtään mitään? Siis nyt kun olen kirjoitellu hieman erilailla, eli salilla käymisestä, eli mun muusta elämästä, niin ketään ei kiinnosta. Tai ainakin tuntuu siltä. Outoo, kun lukijoita on kuitenkin noin huikea määrä kuin 242 ja silti aktiivisuutta on melkein 0. Välillä joku ihana lukija kommentoi mun kysymyksiin, mutta siihen se jää.
Olen niin lähellä blogin kirjoitustaukoa että huhu..

Kiinnostaako teitä edes ylipäätään lukea mitä tänne kirjoitan? Oli se ittestäni, hevosista tai ihan jostain muusta...

30 kommenttia

  1. Minä pidän eniten hevosten kuulumisista. :) Sulla on tosi ihana blogi ja olet hyvä kirjoittamaan!

    VastaaPoista
  2. Kiinnostaa todellakin!! Tykkään tosi paljon sun blogista, ainoo töksähdys tässä on vaan aika tumma ulkoasu :/ Mut ehdottomasti jatkat kirjoittaa!

    VastaaPoista
  3. Peeeetraaaaa mä ainakin luen aina vaikka kommentoinkin tosi harvoin :D

    VastaaPoista
  4. Hei ja hello. Kiinnosta ehdottomasti lukea. Normaalisti en kommentoi, mutta blogisi on päivän pelastus :DD

    VastaaPoista
  5. Hei (: minua kiinnostaa todella paljon hevos ja treeni blogisi mutta harvoin saan kommentoitua mitään (: uusia päivityksiä odotellen ja innolla lukien lupaan sen (::!

    VastaaPoista
  6. mä tykkään sekä heppapostauksista että nyt motivaation ollessa huipussaan (ja muutenkin) salipostauksista :) älä ihmeessä ainakaan lopeta bloggaamista !

    VastaaPoista
  7. Tykkään sekä heppa-että treenipostauksista, aina ei vaan kiiressä kerkeä mitään komenttia heittää!:D

    VastaaPoista
  8. Heppapostaukset lähinnä kiinnostaa, enkä sen takia kommentoi, koska ei ole mitään rakentavaa sanottavaa.

    VastaaPoista
  9. Blogisi on todella kiva! Pidän kaikenlaisista postauksistasi, mutta kuitenkin eniten minua kiinnostaa sinun heppoihin liittyvät. Sinulla on myös aina niin hienoja kuvia, jotka tekevät lukemisen mielenkiintoiseksi :)

    VastaaPoista
  10. Muakin kiinnostaa niin hevos- kuin treenipostaukset!! Sun blogis on yks mun suosikkiblogeista! :)

    VastaaPoista
  11. Lukijoiden non-aktiviisuus taitaa olla aika yleistä :) Kyllähän sitä itsekin voisi välillä aktivoitua kommentoimaan, mutta usein sitä ei aina kerkeä kommentoimaan vaan lukee kaikki suosikkiblogit läpi putkeen. Pidän oman blogin kirjoittelussa mielessä sen, että kirjoitan itselleni ja kommentit ovat vain plussaa jos niitä tulee. Niin pysyy mielenkiinto kirjoittamiseen. Mutta mä ainakin tykkään lukea sun tekstejä ja mulla on vielä kesken sun vanhatkin tekstit, joten lukemista riittää toistaiseksi todella pitkäksi aikaa :) Toivottavasti jatkat kirjoittelua kuitenkin!

    VastaaPoista
  12. Todellakin kiinnostaa, kirjottaisit mistä tahansa ! Muutenkin aina, kun nään sun blogis päivityksen, niin muu homma jää siihen ja luen tän ihan ekana(: en paina tykkäysnappia, sillä kännykän mobiilijutskalla sitä ei näy:( muutenkin; yksi kolmesta lempiblogista!;)

    VastaaPoista
  13. Täällä ainakin fanitetaan sua ja sun heppoja! Mieluiten luen hevosista, mutta kaikki tekstit kelpaa. :)) Sulla on superhienot hevoset!!

    VastaaPoista
  14. hepoista mäkin mieluiten luen! :-)

    VastaaPoista
  15. kiinnostaa sulla on ihan tosi hienoja heppoja ja sali postaukset kiinnostaa vielä enemmän !:)

    VastaaPoista
  16. Kiinnostaa tosiaanki, vaikka oonki tosi laiska kommentoimaan luen aina postaukset! :D

    VastaaPoista
  17. Mää ainakin oon tykänny lukee sekä sali- ja hevospostauksia!!! kommentoiminen on niin rankkaa ja tuntuu että ei oo mitään kivaa sanottavaa koskaan niin painan aina vaan tota nappia :D Kuvat on ollut kivoja! Oon kai joskus kattonut sun kuvia irc-galleriassa? Ja mun mielestä Uffe oli jo silloin tosi ihana :) Jatka samaan malliin ! Sun blogi on tosi kiva :)

    VastaaPoista
  18. Kyllä meitä kiinnostaa! Eniten heppa postauksista ja normi elämä postauksista pidän :) Salipostauksista en niin paljon välitä.
    Aina ei vaan jaksa kommentoida.. Sun ihanista hevosista luen mielelläni :P

    VastaaPoista
  19. Blogis on tosi kivaa luettavaa, mutta itteä ei ainakaan kiinnosta lukea sun salipäivityksiä =) Normi elämä ja heppapostaukset varsinki on hyviä. Itte en oikeastaan koskaan kommentoi, koska usein en keksi mitään kommentoitavaa, tai muuten vaan ei oo vaan aihetta kommenttiin! Älä vain lopeta bloggaamista ;)

    VastaaPoista
  20. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  21. Jatka vain! Mä vaan en oikein jaksa lukea noita salipostauksia ja elämäpostauksia, vaan tykkään lukee sun komeista ja kauneista hevosista sekä koiristakin on kiva, jos tulee kuvia ja vähän kuulumisiakin! =)

    VastaaPoista
  22. Blogisi on tosi kivaa luettavaa, itse en vaan pahemmin salijutuista välitä. Yleensä niitä postauksia en edes katso. Kommentoisin jos se olisi vaan nopeampaa, yleensä kun luen kaikki blogit kännykällä. Mutta hevosjuttuja on tosi kiva lukea! (:

    VastaaPoista
  23. Itte tykkään kans noista heppopostauksista, ja luen aina joka postauksen :)

    VastaaPoista
  24. Blogi on tosi kiva! Anteeks kun ei jaksa aina kommentoida/ei keksi mitään :( Mutta postaukset on tooosi hyviä ja kiinnostaa myös salijutut mua! :)

    VastaaPoista
  25. Blogisi on todella hyvä ja tsekkaan sen monta kertaa päivässä :) Eikö sun pitäny tehä tällä viikolla huone postaus ja päivän asu postauksia? ^^ Innolla odotan niitä jos ne tulee..

    VastaaPoista
  26. Luen aktiivisesti blogiasi ja tykkään todella paljon :)
    sun valttisi blogin kiinnostavuudessa on hyvät tekstit, hyvät kuvat ja hevoset jotka ei oo peruspuokkeja vaan jotain todella wau! :D :) kaikki tekstin lajit menee, välillä kiva lukee ihan yleishöpinää päivästäsi ja välillä heppajuttuja pelkästään, joten pidä ihmeessä tekstiesi monipuolisuudesta kiinni :) jatka samaan malliin ja itse yritän ainakin kunnostautua kommentoinnin suhteen :)

    VastaaPoista
  27. Luen joka ikisen postauksen ja oottelen aina uutta (; Kaikki tekstit kiinnostaa, ja heppapostauksien lomas on kiva lukee näitä erilaisempia postauksia. Älä vaan lopeta ! :D Ja oon samaa mieltä edellisen kommentoijan kanssa siitä, että pidä ihmeessä tekstien monipuolisuudesta kiinni :)

    VastaaPoista
  28. enemmän luen kyllä heppajuttuja ! pidän erikoispostauksista, esim varuste ym.. tykkäisin päivästä jossa näkisi kun teet tallit ja muut hommat ym :)

    VastaaPoista
  29. Luen blogiasi ja pidän siitä paljon. Aina ei vaan millään viitti kommentoida. Laiska minä xD

    VastaaPoista
  30. Mua ainakin kiinnostaa lukea sun blogia! ja sama aina ei jaksa kommentoida, laiskako ? :D

    VastaaPoista