Petra Palomäki

keskiviikko 2. tammikuuta 2013

Uutta ulkoasua!

Sain vihdoin aikaiseksi vaihtaa meidänkin blogi hieman ajankohtaisemmaksi. Joulu kerta mennyt aikoja sitten, joten nyt hieman uutta väriä. Olen pitkään halunnut tehdä tämän värimaailman tapaista ulkoasua, ja vihdoin sen toteutin :) Valitan, kun ei ole mikään huippu, mutta opin nyt gimpillä tekeen jotain uutta niin kokeilin tollasta banneria :D

Heppojen kanssa kaikki menee ihan hyvin. Eilen en jaksanut ollenkaan liikuttaa ketään (rankka uv..), joten tänään on vuorossa kaikkien liikutus + salirääkki. En taida kävellä huomenna :D Heidi lupas mennä urcolla tänään joten hieman helpotta ;)

Kohta kengittäjä tulee laittaan uffelle uudet kengät alle ja vuolemaan ekaa kertaa pötkylän kaviot :) saa nähdä miten neiti käyttäytyy. Pitää soittaa ell käymään katsomaan pötkistä..Sillä on ollut maha aivan kuralla jo yli viikon ja ei helpotusta näy.. Rokotukset ja raspauksetkin pitää nyt pistää kuntoon, joten eiköhän ne samala hoidu :)

Päivittelen illalla miten tämän päivän ratsastukset meni! ;)

18 kommenttia

  1. Mä tykkään:) tykkään kans tästä lilasta, muutin omaniki liilaks ;)

    VastaaPoista
  2. toi banneri olis kiva ku olis hieman matalempi eikä noin neliönmallinen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos palautteesta! Yritän seuraavaan banneriin tehdä matalempaa ;)

      Poista
  3. Mun mielestä tää on tosi hieno! :)

    VastaaPoista
  4. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  5. Tämä on aivan mahtava! Ite en osais :D Sulla on paras blogi :)

    Ois kiva jos kävisit kattoo mun blogin, lukijaksi saa liittyä: http://soffenblog.blogspot.com/

    VastaaPoista
  6. Hienon bannerin olet taas tehnyt ja värimaailmakin miellyttää silmää(:

    VastaaPoista
  7. ihana banneri ja tausta! olen liittynyt vasta lukijaksi ja en tiedä oletko koskaan kokeillut,mutta Bannerin tausta voisi olla myös läpinäkyvä? :) Tosin nyt se sopiii hyvin muihin valkoisiin kohtiin, mutta ajattelin sanoa että mun silmään sekin vois olla ihan kiva. tosin sehän on vaan mun oma mielipide ja tykkään kyllä tästäkin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no siis oon miettinyt kauan tota läpinäkyvyyttä, mutta en oikein vielä osaa tehdä gimpillä semmosta! Vai saako sen täältä bloggeristakin? ;)

      Poista
    2. Sen saa tehtyä gimpillä kun tallennat kuvan jpg.tiedoston sijaan PNG-tiedostona :)

      Poista
    3. aaahaa! Pitää kokeilla ensi kerralla ;)

      Poista