Petra Palomäki

torstai 15. joulukuuta 2011

Kisoista ja kotona :)

Viikko on taas mennyt niin nopeeta etten itsekään tajunnut :D
Eli siis olin tessalla sunnuntaina NR järjestämissä harjoitusestekisoissa. Kisat meni kaiken kaikkiaan todella hyvin! 60cm 0vp 2.sija ja 70-80cm 0/4vp 3.sija :) meidän eka 70-80cm rata! Vikalla uusinnan esteellä neiti hieman väsähti ja tuputti takasillansa puomin alas.

Uffella on ollut todella rentoa. Viikonlopun jälkeen en ole sillä ratsastanut kun on niin kamalaa tilsakeliä ollut, että se ei pysy pystyssä...ikävä kyllä tilsakumeja ei vielä ole joten nyt pakko kestää jonkin aikaa :(

Tessalla olen kisojen jälkeen mennyt käyntiä ilman satulaa kentällä ja ohjasajannut sitä pari kertaa myös kentällä. Neiti on mennyt todella nätisti! Otettiin eilen pulkkakin taakse kropiseen ja se ei sanonut mitään siitä! :)

Zeuksella olen käynyt kävelemässä vain. Eli myös silläkin aika rentoa :)

Urcolla taas mennyt koulua kentällä pari kertaa ja sitten muuten vaan kävellyt.

Mä niin vihaan tätä keliä kun on niin kauheeta loskaa jne.. ärsyttävää! Eilenkin mun piti mennä valmennukseen tessalla mutta tie oli niin peilijäällä etten uskaltanut lähtee vetään traikkua :/

Päivittelen sitten viikonloppuna uusiksi :) tuskin nyt mitään erikoista sinne mennessä tapahtuu :D

1 kommentti