Petra Palomäki

lauantai 8. lokakuuta 2011

LavRa seurakoulukisat

Tänään olin siis uffella ja urcolla Lavian Ratsastajien järjestämissä seurakoulukisoissa.
Nämä olivat urcon ensimmäiset kilpailut ikinä ja poika yllätti minut kokonaan!
Menin molemmilla luokan II K.N.Speacialin ja aikas hyvin meni ;)
Urcolla 69,400% ja 1.sija
Uffella 65,800% ja 3.sija !!
Aivan huikean tyytyväinen molempiin!
Starttasin uffella ensin ja kuten tyypillistä oltiin hieman myöhässä :s noh minut saatiin lähtemään ensimmäisen sijaan kolmantena. Uffea ei voinut vähempää kiinnostaa tänään koko kouluratsastus! Olisin hyvin ehtinyt starttaan ensimmäisenä ja sen johdosta uffe joutui käveleen pitkään ennen radalle pääsyä :/ näin ollen keskiravia ei ollut mitään ja siirtymiset aivan pohkeen takana! Huh mutta jouduin työstään sitä paljon, että edes näyttäis hyvältä ja en tiedä millä ihmeen kaupalla noinkin hyvät pisteet saatiin! Olin varautunut huonompiin :D
Noh sitten tosiaan mulle jäi todella vähän taas aikaa verrytellä urcoa kentällä :s koko ajan se oli yllättävän rauhallinen ja välissä jo ihmettelin että onko se ostanu ittellensä jotain rauhoitettavia kun hirnui todella vähän! Tämä oli ensimmäinen kerta kun herra urco näki edes kouluaidat! Ja yllättävän vähän se niitä loppujen lopuksi kyyläsi -> todella positiivista! Vertaa uffeen joka on niin monet koulukisat menny ja yhä edelleen niitä kyttää -.-''
Traileriin molemmat menivät suorilta ja matka meni muutenkin erittäin hyvin! Hitsit kun tää meni näin hyvin niin tästä on oikeesti hieno jatkaa urcolla treenausta, jotta päästäisiin ensi vuonna aluetasolle! :)
Yritän saada viikolla videoo urcon radasta tänne. Uffen rataa en kehtaa näyttää :DD

Ai niin muuten mun saappaista meni vetoketju ja nyt joudun käyttään mun vanhoja ja isoja MH saappaita :(( haluan ne mun toiset sappaat takasin !!! Ja pian!

Ei kommentteja

Lähetä kommentti