Petra Palomäki

lauantai 25. joulukuuta 2010

joulua :)

Päiviä on vierähtänyt ihan liian nopeeta.. Joo ratsastukset on mennyt ihan ok, ottaen se huomioon että melkeen joka päivä viime viikon aikana n.-25C :s niin ei paljon mitään ole pystynyt tekemään.
Joulu on kamalaa stressailua. Pitää ostaa joululahjoja kaikille ja kaikista pahinta on se että kun ei oikein tiedä MITÄ ostaa :D
No aaton aattona heräsin aamulla ja KAMALA oksennustauti :ss hyi hyi, mutta onneks se meni heti päivässä ohi ;) outoa kattella vaan tallissa ja istua kun ei pysty tekeen mitään kun on kipeenä. Äite kuulema ei yhtään välittäis jos sais vaan istuskella :D mutta mulle jotenkin kauheeta olla vaan ja ei pystyä auttaan tallilla :(
No jouluaatto meni ihan ok...ruoka oli mitä oli, en viitti tässä sanoa. Sanotaanko että se ei ollut kieltämättä paras jouluateria tähän mennessä, pikemminkin pahin, mutta ei tietenkään äiten syy ollu! Laatikot mahtavia ja lihapullatkin ;)
Jouluaattona meidän piti minä, äite ja anniina mennä jouluratsastukselle. No siinä kävi niin että uffe oli ihan villi ja kusetti äitee niin mun piti jättää zeus äitelle ja viedä se kotio, ja nousta siian selkään. Lakkas kyllä ihme ihme pelleily :D No sai äite kuitenkin jonkun verran ratsastettua :D
Tänään olin piiiitkästä aikaa sanna koulu/puomitunnilla. Hiukan oli vaativa! Piti tehdä pieniä voltteja laukassa ja ne on uffelle ja mulle super vaikeita aina ollu. No puolessa välissä kyllä tuntu siltä että ei tule mitään, ja luovutan saman tien, mutta kyllä se sieltä sitten pikkasen helpotti :') Eli sen tietää että mennään tämmösiä tunteja nyt tää koko tammikuu :D ja ehkä ne puomit voi sitten nostaa isoimmiksi ;)
Uffe on aina niin ihana ja kiltti mutta mä vaan pilaan aina kaiken..se on mahtavaa kun me ollaan kuin yhtä. Kuin ajatus. Kuin sama sielu. Vois huomenna mennä pellolle vähän löysäileen jos taas löytäis sen tunteen.
Kisakalenteria oon jo kattellu :D Ja aika monta kisaa sinne tuli kerättyä. Jos ENS vuonna aloitettais puhtalta pöydältä ;) ja ens vuonna onkin sitten vähän enemmän kisa"kalustoa" mukana kisoissa ;)) shyyy siitä sitten vasta kerron ens vuonna niille jotka ei vielä tiedä ;)

1 kommentti

  1. hmm oliko toi joku vinkki et mun pitäis muistaa lähettää sulle kuvia... ;)
    Yritän muistaa huomenna, nyt oon peten koneella eikä mulla oo niitä täällä...

    VastaaPoista