Petra Palomäki

lauantai 18. joulukuuta 2010

possuilua

Joo olin tortaina Anniinan hepalla estetunnilla :) xx-r Eko L'Augeval, lasse :D
Mentiin kaiken näköisiä erikoisesteitä ja poika oli huippu! Vesimatolle ei heti kamalan innokkaasti menny, mutta saatiin kyllä yli hienosti :D
Mentiin rataa ja lopussa esteet oli n.90cm yks niistä oli jopa tarkalleen 97cm :D kiitos Salla mittauksesta ;) !
Kuitenkin, lasse oli tosi kivan tuntunen sielä, en ole menny sillä ikinä vielä rataa vasta kun nyt, kotona e oikein pääse näin pitkiä ratoja hyppeleen :/ mutta se on tärkeintä että heppa teki kaikkensa parhaalla tavalla :) kaikki mokat mitä tuli oli mun omia, kuten lähestymiset :D pitäis mennä 5 laukalla ja mä meen 6 laukalla, onkohan mä menny liikaa kouluratsastusta? ;D Sanna kehu paljon lassea :) sano jopa sivuseikkana että jos tähdättäis kenttäkisoissa helppoon ;) no saa nähdä mitä aika tuo tullessaan :D Se on kuitenkin ajatuksissa että mennään helmikuussa Ypäjälle :)
Uffe on mennyt ihan kivasti, pakkasta ollu niin paljon että menty melkeen vaan käynti-ravi juttuja :) Anniina ratsasti uffen silloin torstaina :) poika oli hieno (kuulema :D) ja anni jopa alkoi opettamaan siialle länneratsastuksen saloja, no jooo :DD
Zeus meni hienosti perjantaina :) oon mennyt nyt sill ilman turparemmiä ja se tykkää siitä, paremman tuntunen sinne eteen :) Laukka alkaa olla jo parempi sinne vasemmalle, mutta tööööitä riittää aina :D
Urcolla kun ratsastin silloin torstaina kans, mä ajattelin että "ei se mitään kannuksia tartte, kun niin monta päivää vaan kevyesti" --' joo-o, meni selkään ja se oli taas semmosen ihan pullapollen olonen :D meni vaan eteen sillain " ta da da da, mä meen tässä nyt, wiiii me käännytään ". Eli siis ei ollu mikään herkkä pohkeelle, mutta ihan toisaalta kiva että se on joskus tommonenkin :D vaihtelua ;D
Sitten tulee kaiken paras, Tessa :D Juoksutin sitä ekäa torstaina, meinasin ratsastaa mutta onneks en, koska neidillä oli NIIN paljon virtaa että huhuh ! No sitten perjantaina ratsastin sillä. Siis voi että! Se on aivan mahtava hevonen! Mun on pitänyt vaan 3 kertaa opettaa slle kuika kulkee vähän rennommin ravissa ja muodossa, ja klick, se osaa sen jo! Laukka oli taas aivan huippua! Selkälihakset koko ajan hyvin työssä ja neidin kroppakin suora ;) Voin sanoo että olen aika hemmetin ylpee siitä :) <3<3
Joo lauantaina en ratsastanu, lepo päivä kaikille, mutta kävin treellä aamulla :) PITI mennä ostaan joululahjoja, mutta no..ostettiin me äitelle! Mutta siihen se jäikin :D Uffe sai taas, ylläri-pylläri, uuden riimun hööksistä. Käytiin ratsukellarissa ihailemassa kaikkia kivoja KL vaatteita, onneks mulla ei ollu niin paljoo rahaa mukana ;)

Hui tänään, sunnuntaina, pitäis mennä Anniinan kans maastoon :D se selviää sit illalla miten kävi ;)

1 kommentti