Petra Palomäki

maanantai 4. huhtikuuta 2016

11 vuotta rakkautta

"Our hoofbeats were many, 
but our hearts beat as one."


Meillä tuli tänään rakkaani Uffen kanssa täyteen 11 vuotta yhteistä taivalta. Vuodet menee niin nopeasti ja nyt jäin oikein katsomaan meidän kuvia ja yhteisiä muistoja. Ollaan koettu kaikki yhdessä. Opittu yhdessä ja kasvettu yhdessä. Olen niin kiitollinen kaikesta mitä ollaan koettu. Uffe on aina ollut sielä tukemassa minua ja meidän välinen yhteys on sanoin kuvaamaton. Uffea parempaa toista hevosta en tästä maailmasta itselleni tule koskaan löytämään. Jokaisella meillä on se yksi elämänsä hevonen ja Uffe on sitä minulle. On jotenkin niin ihanaa, kun hevonen aistii ja lukee sinut paremmin kuin sinä itse. Ollaan koettu yhdessä hyviä ja myös niitä huonojakin hetkia. Aina ollaa pysytty yhdessä ja luotettu toisiimme. En pysty edes välittämään teille kuinka paljon tämä hevonen minulle merkitsee. Uffe on, ja tulee aina olemaan, sielunkumppanini. 

Uffe on elämäni valo 








"I look at you and see the rest of my life in front of my eyes."


12 kommenttia

  1. Ihana postaus. Uffe on kyllä hieno poika. Sama juttu mulla Paulin kanssa. Sen tummasilmä, ruskea harja, on suurimmassa määrin mun sielunkumppani, elämäni rakaus. Mun mies.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meillä tulee vasta 7 vuotta kaviliittoa Paulin kanssa tän viikon Su.

      Poista
    2. 7 vuottakin on jo pitkä aika :) Kyllä elämässään tulee vain yksi ja ainoa mies eteen ja minulla se on Uffe <3

      Poista
  2. No nyt on komeasti yhteisiä vuosia mittarissa, vau! Kunnioitettavaa ja ihailtavaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Olen niin kiitollinen, että saan elää näin upean eläimen kanssa <3

      Poista
  3. Ihana tuo toinen kuva kun Uffella on vielä ihan tumma harja! Onnea yhteisistä vuosista, toivotaan että niitä on vielä paljon jäljellä :) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joo! Vaalentunut tosi paljon. Uusia kuvia odotellessa ;) Kiitos ja me ollaan Uffen kanssa vielä toivottavasti monen monta vuotta yhdessä <3

      Poista
  4. Aivan ihana määrä vuosia teillä takana ja varmasti paljon vielä edessä <3

    VastaaPoista
  5. Kiva oli nähdä vanhempiakin kuvia. :) On pitänytkin kysyä, että Oletko julkaissut joissain postauksissa vanhoja kuvia. Esim. ajalta Portugalissa tai kun tulitte Suomeen.. Mutta en ole jaksanut käydä jokaista postausta läpi. (Olen aika vasta ruvennut seuraamaan blogiasi.)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen jossain vaiheessa tehnyt, pitää kaivaa ne jostain esiin ja laittaa ne oikein uuteen postaukseen! Kiitos kun kysyit :)

      Poista
  6. Teillä on kyllä kunnioitettavasti tullut jo noin monta vuotta kuljettua yhteistä matkaa ja toivottavasti vielä monta edessä! <3 mulla tulee tänä vuonna 16 vuotta täyteen siitä kun ensimmäinen oma ponini, shettikseni astui elämääni minun ollessa 3-vuotias ja siitä asti ollaan kuljettu yhtä matkaa ja kasvettu yhdessä. Vieläkin tämä ihana poninpallero kulkee menossa mukana. Sitten tänä vuonna tulee toisen ponin kanssa joku 11 vuotta yhteistä matkaa kasaan ponin kanssa ja saman ponin 30-vuotis synttäreitä juhlittiin tänä vuonna. Ja sitten kolmannen omani, uusimman silmäteräni kanssa ollaan kymmenen päivän päästä kuljettu samaa polkua kaksi vuotta. Toivottavasti vielä monta vuotta edessä rakkaiden karvakorvien kanssa! <3

    VastaaPoista