Petra Palomäki

sunnuntai 13. maaliskuuta 2016

Reissua reissun perään...

Pikaisesti päivitän blogiin teille mitä kuuluu! Olen nyt todella paljon reissannut Helsingissä ja nyt lähdenkin taas matkaan neljäksi päiväksi. Hepat jää äidin hoivaan ja Anna käy huomenna osaa pikkusen liikuttelemassa. Helsinki Horse Fair postausta en siis voi teille ennen torstaita julkaista ellen pääse oikein koneelle muokkaan kuvat sopivan kokoisiksi. Lisäksi olisi Mestarin kuulumisia ja Pötkylästäkin kuvapostausta tulilla. Aika ei nyt vaan kaikkeen riitä ja mun diettipää on muutenkin välillä aivan nolla :D Mä tsemppaan itteeni kun saan tän mun matkan alta pois, sillä haluan niin paljon kertoa mitä kaikkea ollaan hevosten kanssa touhuiltu!

Tähän postaukseen halusin jakaa teille tämmösen esimakukuvan miten meillä on treenit m. Tessan kanssa sujunut. Niitä treenikuulumisia siis tulossa loppuviikosta videon kera! Ajatelkaa, sain jonkun kuvaamaan edes hetken meidän menoa :D Ei muuta kun ihanaa tulevaa viikkoa ja mä palaan muutaman päivän päästä teidän seuraan! :)

Ei kommentteja

Lähetä kommentti