Petra Palomäki

torstai 20. maaliskuuta 2014

Kuvapostaus osa 3: Unaiva

Vihdoin pääsin taas koneelle ja jatkaan kuvien laittoa. Olen ollut koko viikon aamuvuorossa (6-14) ja illalla muuta ehdi tekee kun tellia ja nukkuun... Mutta tässä nämä mamman sävy sävyyn kuvat! ;)

1.
2.
3.
4.
5.
6.
7. Ilma esteitä!
8.
9.
10.
P.s: Mulla on vielä tessan Niinisalon viime viikonlopun kisapostaus tekemättä (kiitos töiden) ja lauantaina on uffen kanssa Zilpalla estekisat ja sunnuntaina Joonaksen estevalmennus tessalla, joten koitan olla ihana bloggaaja ja postailla mahd. pian niistä! Kunhan työt hieman hellittää ;)

Mikä oli lempikuvanne?


24 kommenttia

  1. 7 ja 5 :) Tajusin muuten että olen kommentoinut jokaiseen näihin kuvapostauksiin :D

    VastaaPoista
  2. Mun lempparit on: 6, 7, 8, 9, 10, ^ ^ Mutta kaikki kuva on hienoja. <3 ^ ^

    VastaaPoista
  3. Ihana mammuli ❤! 3,7!

    VastaaPoista
  4. Noi kaikki on kyllä hienoja kuvia! Huomio kiinnityi myös hienoihin varuteisiin ;) Etenkin pitelit olivat ihanat!:D

    VastaaPoista
  5. Oi vitsi kun tykkään kaikista! Ehkä kuitenkin ihanimpia on 1,2,7,8,9. Ja mun mielestä Mamma on kaikista sulosin :3

    VastaaPoista
  6. Unski on teidän hepoista ehdottomasti sulosin! Pieni (?) mutta pippurinen! Hienoimmat kuvat 4 ja 9 :)

    VastaaPoista