Petra Palomäki

sunnuntai 16. maaliskuuta 2014

Kuvapostaus osa 2: Ufano

Seuraavassa osassa tuleekin sitten herra Siika! Hyppyjä otettiin myöskin hänen kanssa ja herra oli ihan intoa piukeena! Sain oikein pidätellä, kun olis saanu vaan nostaa ja nostaa ;) yhdelle hypylle itte mukasin uffen lähestymisen ja otti puomin alas. Tokalla kertaa uffe sano, että anna mun mennä, mä hoidan! ;)
Kertokaa taas mikä oli hienoin!

1.
2.
3.
4.
5.
6.
"Anna mun mennä KOVAAA!" 7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
Hei me lennetään!
16.
Mikä oli lempikuvanne?

24 kommenttia

  1. 16. kuva oli ehdoton lemppari! :)

    VastaaPoista
  2. Sulla on kyllä upeita hevosia! Ihaillen täällä ruudun takana aina kattelen postauksiasi :) Lempparikuvat oli mielestäni: 6,8,11 ja 13.

    VastaaPoista
  3. 13 ja 16 ovat upeimpia! On sulla kyllä hieno hevonen :)

    VastaaPoista
  4. 11 paras sileekuva ja 14 paras hyppykuva mun mielestä :) Niiiin hienoja hepsuja sulla!

    VastaaPoista
  5. Kaikki hyppykuvat oli kivoimpia :)

    VastaaPoista
  6. 8,13 ja 16 oli kivoimmat mun mielestä! :) Vaikka kaikki kyllä oli kivoja ;)

    VastaaPoista
  7. Kolmonen ja nelonen oli hyvii kuvio ja Sitte seiska kuvastavlas päin oli tosi kivoi kuviaa varsinkin Se Yks kuva jos heppa kattoo korvat jörössä maahan ja hyppää!:);)....

    VastaaPoista
  8. Niin nättejä ja hienoja nää hepat, että jopa mä saisin hyviä kuvia!;) lemppareita oli ainakin 3,6... Seuraavaksi postaus Mammasta? :) T. Mammafani! XD

    VastaaPoista