Petra Palomäki

torstai 22. elokuuta 2013

Hengissä olen!

Selkä alkaa paraneen jo aika hyvin ja pystyn jopa hieman kumartumaan! Kuume on kokonaan poissa joten nyt pystyy sentään ajatteleen. Yskää tosin on vielä :/  Salille toivon pääseväni jo ensi viikolla, mutta kyykyt ja maastaveto saavat hieman odottaa koska en saa heti selkää rasittaa. Mutta sen sijaan saan tehdä kunnolla käsipuntteja niin, että lihakset alkaa näkymään ja kunnolla!  Nimittäin kreatiinikuuri loppui ja ai että kun mä pääsen muuttaan tämän keränneen massan kokonaan lihakseksi!

Katsoin koneelta jotain tammikuussa otettuja ennen-jälkeen kuvia ja jestas mulla oli silloin pieni hauis ja olkapäätkin ihan ruipelot! Nyt mulla alkaa olemaan oikeasti jo kunnolla käsissäkin lihasta mutta lisää saa tulla!  ;)

Katsoin kipasta lähtölistoja lauantain Kangasalan kenttäkisoista ja me startataan ihan ensimmäisenä! Minullekin aivan uusi juttu :) startti on klo8.00 joten lähtö on siinä puol 6 paikkeilla ja herätys paaaljon aikaisemmin! Mutta laitetaan kaikki huomenna illalla valmiiks niin aamulla ei tarvitse kuin herätä ja pakata heppa autoon!

Huomenna aamulla on Samin vala armeijassa ja iloisena menen katsomaan tulevaa sotilaspoliisiani ;)! Saan taas pitkästä aikaa viettää senkin kanssa aikaa viikonloppuna ja jos sunnuntaina pyhitettäis sekin aika meidän vaatehuoneen tapetoimiseen :D

Ei minulla muuta! Pieni ja nopea postaus ennen nukkumaan menoa ja saatte kuulla meistö sitten viimeistään sunnuntaina uudelleen ellen jaksa tehdä kisoista jo lauantaina postausta ;)!

4 kommenttia

  1. Tsemppiä kisoihin! :) olis aika mielenkiintoista jos laittaisit sun omia 'muutos' kuvia peräkkäin/rinnakkain yms

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niitä en laita kun vasta oikeasti olen päässyt tavoitteeseen. En kehtaa itsestäni sellaisia kuvia laittaa koska omaan makuun mun reidet ja pylly on vielä kniin täynnä rasvaa että yök :D

      Poista
  2. Tuleeko sitä videopostausta?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos ensi viikolla kunto kestää paremmin niin joo :) teen kun näen sen järkeväksi

      Poista