Petra Palomäki

keskiviikko 24. heinäkuuta 2013

Vastauksia!

Kysymyksiä tuli todella paljon ja ihanaa kiitos teille lukijoille! Huomasin muuten, että kohta tulee 300 lukijaa täyteen ja mitähän silloin keksin? ;) Ehdotuksia saa laittaa, VINK VINK !

1. Suosikki hevosesi?
Meidän hevosista suosikkini luonteeltaan on tietenkin uffe, koska ollaan niin samanlaisia ja se ymmärtää minua parhaiden. Ratsastettavuudeltaan zeus ja urco on parhaimpia. Urcolla löytyy liikettä ja zeus oppii nopeemmin ;)

2. Lempi blogisi?
On niin vaikea valita lempiblogi..pitkiä tekstejä en ikinä jaksa lukea ellei todella kiinnostava aihe. Seuraan enemmän kavereiden blogeja kuten Anniinan, Heidin ja Even&Sonjan blogia :)

3. Missä olet töissä?
Tällä hetkellä olen Kankaanpään Citymarketissa kesätöissä, ja toivon pääseväni sinne syyskuusta alkaen uudelleen töihin loppuvuoteen asti :)

4. Ratsastaako joku muu hevosiasi?
En ole ketään sen kummemmin pyytänyt koskaan ratsasteleen, Heidi ja Anniina niitä on eniten ratsastanut, koska tunnen heidän niin hyvin ja molemmat hyviä ratsastajia, joten uskalla päästää selkään. Uffella kukaan muu ei ratsasta paitsi minä.

5. Korkein hyppäämäsi este hevosella?
Hyppäsin Portugalissa yhdellä estetammalla kerran 150cm korkuisen pystyn. Uffella menin viime vuonna 130cm pystyn. Tessalla tähtään korkeammalle jonain päivänä ;)

6. Tulevaisuuden ammattitoiveesi?
Koska haluan töihin, jossa tienaan suht hyvin, niin pyrin kouluttamaan itseni niin, että pääsen joko pankkialalle tai yritykseen kansaivälisen puolen kautta töihin. Erityistä toiveammattia ei ole, tai on, mutta sillä ei tienaa :D

7. Aiotko vielä joskus muuttaa takaisin Portugaliin?
Ehkä joo...mutta vasta ehkä eläkeiässä :D sen verran oli raskas muutto, että en ihan heti sitä uudelleen tee. Ja kukaan ei tiedä minne päädyn. Voi olla, että työt vie minut muualle! Ja tietenkin hevoset perässä ;)

8. Meikkaatko päivittäin?
Hahaha en todellakaan, en edes töihin. Tänään panostin, koska syntymäpäiväni, mutta yleensä en. En näe tarvetta. Mutta AINA kun lähden kaupungille shoppaileen, baariin tai jonnekin kavereiden kanssa meikkaan :)


9. Nettisivu, jolla käyt päivittäin?
Facebook ja blogini.

10. Turhin asia, jonka omistat?

Öööhh..miljoona turhaa asiaa..huoh en edes muista. No esim. mun huoneessa oleva baaripöytä jota en ikinä käytä, vaan kukkatelineenä ja tuolit vaattetelineinä :D

11. Suurin haave?
Tällä hetkellä ja vielä edelleenkin haaveeni on jonain päivänä kilpailla esteillä 130cm tasolla +

12. Maa johon haluaisit matkustaa?
Kenia. Olen aina halunnut Safari matkalle katsomaan "livenä" leijonia :D

13. Tykkäätkö bilettää?
Kyllä! Mutta pitää olla hyvä seura ja sillä tuulella ;) musta on tulossa vanha, kun mennään Heidin kanssa aina "bilettään" karaokebaariin :D




14. Mihin kouluun hait, jos hait?
Hain TAMK:iin, mutta en halunnut sinne ja en halunnut nyt vielä minnekkään kouluun, joten en edes lukenut pääsykokeeseen!

15. Mitä arvostat hevosessa?
Kuuliaisuutta, huumorin tajua, kärsivällisyyttä ja potentiaalia.

16. Lempi terveellinen herkkusi?
Banaani, kiwi, omena, porkkana, nektariini, maissi jne melkein kaikki hedelmät!


17. Lempi ratsastustarvikemerkki?
HÖÖKS! En sano sillä, että meitä sponsoroi, vaan olen aina tätä sanonut! Meillä Hööks kestänyt ja pidän todella paljon niiden tuotteista ja siitä, että hienoakin voi saada alle 100e:n hintalapulla!

18. Voisivatko hevoset olla joskus ammattisi?
Miksi ei, mutta luulen, että tulevat olemaan aina harrastus. Vaikka siitä jonain päivänä saisinkin rahaa, olen realistinen siitä, että en tule sillä ikinä elämään sillain miten haluan :)

19. Miten tapasitten Samin kanssa? (VAROITUS: Pitkä teksti!)
Samin tapasin ekaa kertaa kolme vuotta sitten, kun aloitettiin lukio-opinnot ja oltiin samalla luokalla. Sami oli silloin niin poika, mutta jokin siinä minua säväytti. Ehkä sen hauis, vaikka oli sillon pieni verrattuna nykyiseen  (en ole pinnallinen... :D). Anyways, annoin Samin hautua mun sisällä ja ns. unohdin sen. Kaikkea muuta typerää tuli tehtyä ja Sami oli niin ujo, että se vain jäi... Noh, lukion kakkosvuonna Sami rohkeni (ainakin mitä minulle kertoi) ja pyysi minua vanhojentanssi pariksi. Minä tietenkin innostui ja suostuin!
Mä muistan kun me likkojen kanssa juoruiltiin ja minä uskalsin hiljaa möläyttää "Kyllä se Sami aika hyvän näkönen on..." No joo hehkutettiin muittenkin poikien hyviä kroppia niin Sami tuli esiin kans :D Kunnon teinipuumat!

Sitten tuli se ensimmäinen tanssiharjoituspäivä....Ette usko kuinka paljon mua jännitti! Me alettiin Samin kanssa vähän ennen sitä jutteleen (minä tein aloitteen..huoh suomalaiset miehet!) ja meillä jotenkin synkkas. Musiikki, urheilu, söpöily jne. Niin, se ensimmäinen päivä...huhuh! Mä meinasin pyörtyä, kun Sami ekaa kertaa otti muhun kontaktia ja tuli lähelle :D Mä en mitään muuta pystynyt ajatteleen koko tunnin aikana kuin sitä kuinka HYVÄLTÄ se tuoksu ja mä näytin varmaan aika typerältä, kun tuijotin tämän sun tästä sen habaa! Voi minua! Mä luulen, että sillon kun me ns. katsottiin ekaa kertaa kunnolla silmiin se oli siinä.

Muistan kyllä kuinka mä itkin ja valitin Evelle ja Heidille, että ei se musta tykkää, blablabla. Molemmat vaan koko ajan sano samaa "Ei se sua pyytäis pariks ellei se olis kiinnostunut" "Kyllä tykkää! Selkeitä merkkejä!. Jotenkin en halunnut pettyä pahasti jos se ei olisikaan minusta pitänyt...sen takia pitkitin asiaa ja vältin todellisuuden. Sitten vaan en kestänyt enää ja painostin Samin tunnustamaan. Minulla on periaate, että mies tekee aloitteen. Vaikka kuinka ujo olisi´niin mä puristan tiedon vaikka kiduttamalla ulos! :D

Ja siitä se sitten lähti :) Huomenna tulee 1 vuosi ja 6kk täyteen ja en voisi olla iloisempi ja tyytyväisempi. Mä sain juuri sitä olen aina hakenut. Jätkän jolla on syötävän komea kroppa, lihaksikas, atleettinen. Sitten sellainen joka ymmärtää mua! Nimittäin ei ihan joka nurkasta sellasta löydy :D sen verran olen vaikea tapaus! Luonteeltaan Sami on just eikä melkein. Ehkä välillä vähän hidas, tai sitten johtuu siitä, että mulla ajatusmaailma menee välillä tuhatta ja Samilla vaan sataa :D Kuitenkin, Sami on rauhallinen ja juuri mun vastakohta. Itte niin äkkipikainen ihminen, joten vaadin rauhallisen miehen rinnalle, mutta joka loppujen lopuks uskaltaa sanoa minulle suoraan, että lopetan touhuni.

Tosiaan jännää tässä olikin, että me molemmat nähtiin toisemme ensimmäisenä vuonna lukiolla ja kiinnostuttiin toisistamme heti. Sami kertoi, että ei uskaltanut kuitenkaan jatkaa kiinnostusta pidemmälle, koska minulla oli vähän sitä ja tätä villimpää bilekertaa, niin sillä meni vähän niin kuin toivo ja luuli, että en ollut kiinnostunut. Periaatteessa sama mitä minä ajattelin. Luulin, että Sami piti minua vaan liian ylivirkeenä :D
Jos Sami ei olisi minua pyytänyt tanssipariksensa, en usko oltaisiinko tällä hetkellä yhdessä. En kyllä usko.. Onneksi ollaan nyt!! <3



Lisää vastauksia tulee huomenna!


16 kommenttia

  1. Synttärionnittelut! :)

    VastaaPoista
  2. Teetkö ton 300 lukijan postaukseksi että esittelisit sun jokaisen hepan varusteet?? Vaikka eri postauksissa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kaikilla samat kamat paitsi suitset ja niistä oleb tehnyt jo postauksen :/

      Poista
  3. Postauehdotuksena: Sun hevosvarusteiden in ja out tyylit :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ööhh mulla aina samat kamat :D käytän kaikkia vaikka kuinka olisivat in tai out. Vai mitä tarkoitat? :D

      Poista
  4. heeeeii tatuoinnista kuvaa!!! ja joku ennen-jälkeen-kroppakuva :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tatuoinnista joku kysyikin joten se tulee tähän samaan vastauspostaus hommaan :) en kehtaa vielä laittaa mitään ennen jälkeen kuvia :D katsotaan talven jälkeen tai loppu vuodesta.

      Poista
  5. Tehdäänkö sinulle vielä bannereita? Tuo banneri alkaa jo sen verran olemaan vanha ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Saaa vielä tehdä! Samantapaista mutta kesäisiä kuvia ja jotain brusheja saa käyttää ;) köynnöksiä jne!
      petrinha_kiki@hotmail.com

      Poista
  6. Koska loput vastaukset tulee ??

    VastaaPoista
  7. En tiä ootko huomannu kun laitin sulle sen bannerin aikaa sit mut laitan nyt uusiks varmuudeks :D
    http://3.bp.blogspot.com/--10hISLEPrA/UcLxiY5awkI/AAAAAAAAEDg/4m_MWil67R8/s1600/petrapalomaki.png

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En ole saanut sähköpostiin mitään mutta käym katsomassa ;)

      Poista
    2. muuten oli hieno banneri, mutta jos olisit pystynyt laittamaan kesäisimpiä kuvia urcosta, zeuksesta ja tessasta uudemman estekuvan? ;)

      Poista