Petra Palomäki

maanantai 22. huhtikuuta 2013

Uusi ulkoasu!

Kukaan ei suostunut minulle tekemään mitään banneria joten saatte tyytyä minun huippu taitoihin..tämä on todellakin väliaikainen koska ei omaan silmään ole kovin hyvä..

Eli jos joku jaksais tehdä meille jossain vaheessa hienon bannerin mitä ei tarttis heti vaihtaa kuukauden päästä?

Nyt lähden ratsastamaan zeusta, sitten menen katsomaan kaverin estetuntia Niinisaloon ja siitä sitten salille vetään armottoman jalkatreenin. Sain inspiraatioa ja löysin netistä niin monta hyvää treeniä mitkä haluan heti kokeilla :)


12 kommenttia

  1. apuaapua, multa on jäänyt lähettämättä, mutta mulla on siis sulle tehtynä kaksi banneria!! Näin siinä käy kun on huono muisti ....

    VastaaPoista
  2. Mä voisin koittaa tehä sulle jotain banneria jos mun tekeleet kiinnostaa :) Tuolta löydät esimerkkiä sivulta 'tarvitsetko banneria?' --> ssuffeli.blogspot.fi :)

    VastaaPoista
  3. Väsäsin sulle tylsyydessäni bannerin kun sun sivuilta löyty niin mahteja kuviakin! Jos kiinnostaa millainen tuli niin voin säpöön pistää jos laitat osotetta? :)

    fluorinviri.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. Taisit saaha niitä bannerin tekijöitä sitten, mutta laitetaan vielä miunki sähköposti jos olet banneria vailla tai vaikka uutta ulkoasuakin saara-liimatta@hotmail.com :) Blogissani onkin meneillään justiisa uuden bannerin valista niin voit sieltä katsahtaa, millaista jälkeä tulee http://obelixnitpicker.blogspot.com/ :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos ihanaa kun on niitä joka on halukkaita tekemään :) otan sinuun kyllä varmasti yhteyttä!

      Poista
  5. mä laitoin sulle sähköpostiin banneri ehdokkaan ;)

    VastaaPoista