Petra Palomäki

keskiviikko 14. maaliskuuta 2012

kesä tule pian!

Voi että kun tuo aurinko paistaa niin ihanan lämpimästä jo päivällä! Ja hienointa on se kun havaitsee, että kaikki sulaa ja hiekka alkaa jo näkyyn :)
Kenttä on puolisula, ja vissiin perjantaille on luvattu super lämmintä niin silloin viimeistään lähtee loputkin lumet ja loskat kentästä :) jei!


Hieman päivittelyä heppojen suhteen.
Tessalla olin Eevan kouluvalmennuksessa sunnuntaina. Oli aika huono keli kun oli plussaa ja kenttää ei oltu aurattu, tuloksena erittäin isot tilsat. Tessa oli ihan hyvä. Alkuun tosin teki pari kertaa sellaista, että ei suostunut liikkuun ollenkaan eteen. Neiti on nimittäin kiimassa. Se vaan pysähty ja kun potkasit eteen se ampas etujaloilla korkeelle ilmaan :D kuvista näkee hyvin. Lopuks saatiin jo ihan jotain tehtyäkin kelistä huolimatta :)
Eilen kävin juoksuttamassa sen pessoalla ja neiti oli taas villi :D pukkia tuli koko ajan kun neiti ei tykännyt kun se kiristi mukamas niin epämukavasti pepusta x) lopusta rentoutu ja meni todella hyvin!


Urcolla menin maanantaina kentällä hieman koulua. Se oli erittäin hyvä! Ei pistänyt vastaan ollenkaan kun pyysin siltä jotain ja teki jopa molempiin suuntiin puhtaat ja ilmavat laukanvaihdot! :3 eilen menin sillä sitten todella kevyesti kun kenttä oli kuitenkin aika kova. Anniina oli samaan aikaan kentällä ja herran jestas sitä naurun määrää :DD voi meidän mies parkoja kun ne joutuu tällasia hulluja kestään xD

Uffella oon maastoillu ja tänään olis tarkoitus tehdä hieman pitempi lenkki maastossa kun kerta on luvattu kaunista säätä jälleen :) sais sen kuntoa taas kohotettua kun talvell on vähän vaikee kunnolla kunnolla maastoilla meilläpäin :)

Zeuksella oon menny kentällä kans. Se on mennyt ihan mukavasti, paitsi minä vaan joskus oon liian pikku tarkka. Olen todennut, että ilman musiikkia en enään ratsasta. Musiikki rauhoittaa mua ja en ole niin pikku tarkka jostakin typeristä asioista. Tänään tarkoitus myös silläkin mennä tekeen mukava maastolenkki.


Niin joo tosiaan oon menossa tessalla seurakoulukisoihin sunnuntaina Niinisaloon :) mennään tutustumisluokan kouluohjelma ja sitten ekaa kertaa toivon mukaan k.n.special :3 toivotaan parasta ja pelätään pahinta ^^

6 kommenttia