Petra Palomäki

lauantai 28. tammikuuta 2012

mahtava viikko :)

Kulunut viikko on ollu erittäin mahtava sekä hevosten että muittenkin asioiden suhteen ;)
Hepat on menny todella hyvin kaikki :)
Uffella olin eilenkin sänkkärillä ja parissa kohtaa oli jo niin paljon lunta, että hyvä et pysty käveleen kun niin syvää :) muutenkin se oli aika mukavan tuntunen suustakin ^^

Zeus on nykyään ihan villi jopa kentälläkin :D laukassa vaihdot on oikein ilmavia kun ponnistaa kunnolla takaa ja tekee hienon vaihdon :) kyllä se poika pikku hiljaa alkaa oleen hevosen näköinen. Pellollahan se on ihan älyvilli! Pukkia lentää ja pää heiluu ylös alas ylös alas kun haluais vaan mennä niin lujaa kun kintuistansa pääsee!


Urcolla on ollu taas rennompi viikko. Sekin myös tekee sen, että on ollu mukavasti pakkasta niin ei olla niin rankasti tietenkään menty :) suusta se oli toissa päivänä vähän sählä, mutta onneks rauhoittu ja meni hyvin sen jälkeen alas eteen :)

Tessalla olen käyny kävelemässä ja mennyt kentällä kevyesti. Tänään olis tarkoitus mennä vähän sänkkärille mutta ensin verryttelen sen kentällä ettei taas heitä mua alas :D nyt mä osaan varautua ;)!

Tosiaan torstaina oltiin Heidin kanssa illalla Tampere klubilla sellasen hyvän bändin keikalla kun Amaranthe. Oli kyllä niin hyvä keikka! Ja seura mitä parhainta!! :)

Tänään Eeva olisi tullut pitään mulle valmennusta zeuksen kans meille, mutta joudun menemmän töihin äiten kaupalle niin jää sekin valmennus ensi kertaa :( ei voi mitään!

Ei kommentteja

Lähetä kommentti