Petra Palomäki

maanantai 23. tammikuuta 2012

koulukisat

Tuli sitten oltua sunnuntaina tän vuoden ensimmäisissä kisoissa :)
Olin zeuksen kanssa NR järjestämissä seurakoulukisoissa ja ne meni aika hyvin! Lauantaina oltiin Heidin kans vähän viihteellä ja nukkuun mentiin vasta klo5 aamulla :D sitten klo7.30 herätys ja eikun kotio aamutalliin..huh oli raskasta :D
Noh väsymyksestä huolimatta kisat saatiin mallikkaasti putkeen! Koulurata oli se tutustumisluokan kouluohjelma ja saatiin 65,83% ja näin olleen 2.sija!
Näin sitä pitää aloittaa kausi ;) voittajalla oli vissiin joku 65,8..ja jotain pisteitä ettei kaukana oltu :D
Zeus oli kyllä mun mielestä aika sählä ja ei kovin keskittynyt koko kisan aikana :D mutta ei näkynyt haittaavan!

Uffella olin sitten eilen kans sänkkärillä vähän ratsastaas ja oli kyllä raskas reissu! Lunta oli hepalla polviin asti ja tää väsymys alkoi näkyyn mun kunnossa :D uffekin oikein tahallaan oli yli-innokas :D mutta oli tehokas treeni ;)! hiki tuli.

Tänään sitten vuorossa urcon ja tessan liikutus :)
Mun piti käydä tänään luovuttamassa verta, mutta huomasin että jos on tehnyt tatuoinnin pitää olla 4kk ennen kun pääsee luovuttaan...eli pääsen vasta 2kk päästä :)

Ei kommentteja

Lähetä kommentti