Petra Palomäki

tiistai 10. tammikuuta 2012

I believe i can touch the sky...or not!

Juu tuli sitten sunnuntaina hieman lennettyä ilmoissa tosin ei kauaa :D nimittäin mä TIPUIN tessan selästä ekaa kertaa ja en ole tippunut hevosen selästä varmaan kahteen vuoteen! Lauantain kun kävelin sillä vaan kentällä niin mulla oli koko sunnuntain sellanen fiilis, että jos en nyt tipu täältä tänään niin en ikinä!
Mentiin siis sänkkärille jälleen ratsastaan ja jo matkalla neiti oli innokas. Kun päästiin pellolle hieman pelleilin ja otin satulan etukaaresta kiinni ja löysäsin ohjia hieman niin neiti heti innoissaan veti mini kyyrypukkeja :D noh en aavistanutkaan mitään kun neiti alkoi villinä ravaamaan korkein askelin ja yhtäkkiä varoittamatta se veti aika mukavan voimakkaan pukin! Mielessä käsi varmaan tuhat viisikymmentäyhdeksän asiaa, ja yksi niistä oli, että kyllä mä pystyn pitään itteni täälä. Se ajatus murskautui aika nopeasti kun tessa pisti päänsä alas :D ja ilmassa kun olin tippumassa kuulin kun mun vasemman käden pitävän naksahduksen. Ajattelin vaan, että " älä nyt käsi sitten murru! " mutta onneksi kaikki oli hyvin kun olin maassa :D Tessa lähti vetään kauheeta pukkilaukkaa disan ympärillä ja kunnes oli tyytyväinen tuli mun luokse ja eikun takaisin selkään :D laukassa veti vielä pari pukkia mutta olin jo hyvin varautunut :D Kuvia laitan myöhemmin kun saan ne!

Anniina kuvas meitä sunnuntaina kun ratsastin zeuksella kentällä. Kuvia alla :) Hyvin meni!
Eillen Anniina kävi ottamassa aivan järjettömän upeita kuvia musta ja urcosta sänkkärillä. Urco oli kyllä aika hullun villi, joten kuvien joukossa oli niitä ei niin edustaviakin :D Laitan erikseen postauksen niistä!












2 kommenttia

  1. mitä ihmettä meetkö ilman kypärää vai oonko sokee?! :D

    VastaaPoista
  2. kyllä menen ilman kypärää :) en jaksanut laittaa kypärää ja tuo hevonen on niin rauhallinen kentällä että en pelkää mennä ilman kypärää :D

    VastaaPoista