Petra Palomäki

lauantai 19. marraskuuta 2011

Muutosta on tapahtunut!

Oltiin eilen tessan kanssa maneesilla hyppelemässä. Heidi & disa tulivat myös mukana :) traikkuun tessukka meni suorilta (ruoan perässä :D). Verkassa neitokainen oli super rento ja muutenkin kahden ohjan ja pohkeen välissä! Oho olin niin yllättynyt, kun alkuviikosta oli aivan vastakohta.. Noh aloitettiin pienillä ristikoilla ja pystyillä hyppely. Lopusta hieman rataa jossa oli kolmen esteen sarja, yksittäisiä esteitä ja Hello Kitty-estekin :) mulla ei ole sanoja kuvaamaan kuinka hyvä se oli!! Siis VIHDOIN olen saanut sen hyväksi! Kaikki se työ on auttanut :) Aivan huippu extreme hyvä tamma! Lopusta neitokainen meni yksin (minä selässä vielä) käskyttä melkein espanjalaista käyntiä! :_D että se on paras <3

Sitten illalla menin urcolla hieman koulua kentällä. Mentiin paria eri kohtia meidän sunnuntain A-merkin ohjelmasta. Laitoin sille nivelet suuhun ja se oli niiiiin rento ja tasainen. Kyllä teki hyvää mennä välillä kangilla! Ainoo huono puoli, mitä olen huomannut nivelellä on, että en saa sitä niin helposti tulemaan suoraan pituushalkaisijalla. Muuten menee super hyvin. Kuitenkin kisoihin laitan kanget, jotta saan sen mahdollisimman paljon molempien ohjien ja pohkeiden väliin :) saa nähdä miten menee!

 Tänään vuorossa uffen, urcon ja zeuksen liikutus :)

(c) Heidi muokannut :)


Ei kommentteja

Lähetä kommentti