Petra Palomäki

maanantai 1. elokuuta 2011

Mielen virkistystä?

Heipparallaa kaikille! Huikeat 40 lukijaa :) Nyt kysyisin olisko kellään mitään ehdotuksia, kysymyksiä, jotta saatais hieman erilaisia näkökulmia teksteihin! Varusteista, hevosista, ihan mistä vaan :D ehdotelkaa ihmeessä!

Uffella olin Kurtin Sallan valmennuksessa perjantaina. Huomaa että uffella on ollu pari viikkoa hyppytaukoa :D alkuun mentiin puomi-kavaletteja joista uffe suoriutui todella hyvin :) sitten kun alettiin meneen rataa huomas heti..Minä sähläsin ja siikaa ei kiinnostanu :D mutta loppuradalla (joka oli aika mieleskiintoisen mutkikas rata..) Salla neuvoi mua koko ajan kuinka saadaa uffea enemmän hereille radalla. Ja sitten se sytty! Jumantsuikkeli kun se veti suhteutetulle 3-askeleen sarjalle kaukaa ja korkeelta! Kuski ei ollu mukana ja oli hienot maisemat kun katto ylhäältä alas :D olen tyytyväinen tuntiin vaikka puolessa välissä meinas usko loppua.. Ai niin ja R.I.P. mun MH supremen nahkasaappaan oikea vetuketju :( Viikonloppuna olen menny sileetä uffella kentällä :) Eilen menin hieman puomitehtäviä. Hyvin meni!

Zeuksella menny sileetä ja toissa päivänä menin hieman jumppaa ympyrällä :) hyvin meni sekin! Sain sitä paremmin ulkopohkeelle niin sitten alkoi sujuun homma!

Urcon juoksutin eilen. Tosi hyvin meni! Olin yllättynyt että oli noinkin pirteä :) laukassa se vähän villiintykin :D
Muuten olen menny koulua :) viikolla olisi tarkoitus hypätä :D voi luoja mitäköhän siitäkin tulee x'D noh kuvia sitten!

Tessan kans menny kans ihan hyvin :) ei mitään kummempaa. Tänään olisi tarkoitus mennä puomitehtäviä. Katsoo miten neiti suoriutuu :)


olin laiska :D





estehevosen alku :D


Ei kommentteja

Lähetä kommentti