Petra Palomäki

torstai 24. maaliskuuta 2011

miksi ei raha tipu puusta? missä lottovoitto viipyy?

Tyhmiä kysymys mutta aina pistävät haaveilemaan...
Rupesin taas haaveileen että mitäs jos voittasin 4 milj. euroa lotassa?
Mitä tekisin niin suurella rahamäärällä?
Yksinkertaista. Minulla olisi varmaan miljoona asiaa mihin pistäisin rahat, tässä kuitenkin top 10:

1) Rakentaisin uuden 20 hevosen tallin ja palkkaisin tallimestarin

omille hevosille tälläiset karsinat. Muille
ihan peruskarsinat ;)


2) Maneesi

3) GP-tason estehevosen

kyseinen heppa ei siis myynnissä.
Oli vaan niin hieno ;) nam!
 4) Uusi ja iso hevosauto ;)


5) Paaaljon estekalustoa maneesille ja kentälle


 6) Niin paljon Kingslandin, Pikeurin, Herve Godignon, Eskadron, Vereduksen jne varusteita itselleni ja   hepoille

7) Maksasin huippu valmentajalle että kävis päivittäin pitämässä mulle yksityistunteja ;)

8) Pistäisin ton meidän kämpän ihan täysin kuntoon

9) Mun omia heppoja kävis joku  huippu ratsastaja ratsastamassa kaks kertaa viikossa

10) Loput rahat pistäisin pankkiin löhöön ja joka kuukausi tulis silti melkeen 10t e puhtaana käteen ;)



Mutta kaiken tämän haaveilun jälkeen, kuitenkin pitää palata maan pinnalle ja katsoa jo onnekkaana sille mille minulla jo on :)
Ei sitä aina tartte kaikkee huippua ja hienoa olla kun on jo sen verran että pärjää hyvin ;) Mahtavat hepat joita en vaihtaisi ketään mihinkään (no jos zeusta vaihdettais tohon yllä olevaan heppaa niin ehkä menis, muta vaan hyvään kotiin :DD), ihana, rauhallinen talli ja mahtavat vanhemmat ^^ what else can you wish for?

2 kommenttia

  1. Sit sä voisit lahjottaa mulle sen verran rahaa et saisin pidettyä Lassen mun opiskelujen ajan teillä? ;)

    VastaaPoista