Petra Palomäki

maanantai 25. kesäkuuta 2018

Kuulumisia ja uutta videoa

Hei vaan kaikille pitkästä aikaa! Blogi on virallisesti hiljentynyt tällaiseen tahtiin ja musta tuntuu, että tykkään enemmän päivittää someen ja videoiden muodossa miten meillä menee. Eli heti tähän alkuun, jos haluat seurata enemmän miten meidän hevosilla menee niin laita mun Instagram, Facebook ja Youtube seurantaan ;) En halua kuitenkaan blogia lopettaa vallan, koska tänne on joskus näin inspiraatiopäivinä kiva päivitellä.

Mestarin selässä on nyt käyty kolme kertaa. Ihan ei olla vielä päästy kun pieniä pätkiä kävelemään, sillä se on super herkkä. Käännöksissä jännittää vielä mua selässä ja haluan edetä hitaasti ja varmasti sen kanssa. Nyt se saa tehdä vaan kerran viikossa töitä ja lomailla laitumella. Jatkamme ens kuussa uudelleen näitä ratsun hommia. Paikallaan se ei sano mistään mitään vaikka heiluisin ja huitoisin mite sielä selässä, mutta kävellessä sen tasapainon horjuessa minusta johtuen aiheuttaa sille hieman jännitystä. Mutta maastakäsin olen saanut työstettyä sitä ihan pienissä asioissa paljonkin eteenpäin, joista olen todella ylpeä. Mestarin juoksutuskuvat ottanut Aniina Gullans ja ratsatsuskuvat Jenny Snellman.




Uffe kävi klinikalla ja siltä löytyi vasemmasta etusesta lievää nivelrikkoa. Tällä harrastekäytöllä ennuste on kuitenkin todella hyvä, joten saadaan jatkaa sitä maastoilua ja yhdessä tekemistä. Annika Mäki kävi ottamassa meistä niin upeita kuvia ja alla olisi teillekin yksi esimakukuva. On mulla vaan niin upea hevonen, että en aina meinaa uskoa sen olevan mun ❤ 


Sitten mulla olisi Youtubessa uusi video, missä meidän Pötkylä esittää mallikkaasti kuinka minä juoksutan hevosiani. Sellainen pieni tallivideo samalla, eli näätte hoitamisesta sinne juoksutukseen saakka miten hienosti hän käyttäytyi! Nyt kun sain uuden kameran niin jos saisin Jennyn auttamaan kuvaan lisää hevosvideoita ;)

 

Sitten pieniä kuulumia muista. Tessa on ollut ihan huippu rauhallinen nyt koko kesän. Ihanaa vaan mennä ilman satulaa kentällä ja tehdä kaikkea ilman ressiä. Kisoissakin käytiin tässä alkukuusta. Vaikka ei ollut todellakaan sitä parasta Tessaa niin siitä huolimatta saatiin heB:3 5.sija. Kunhan meikäläinen ensin oppisi istumaan rennosti ja kunnolla tuossa Tessan ravissa niin alkais tammakin pystyyn esittään radalla parastaan. Eli siksi olen mennyt nyt todella paljon ilman satulaa sillä siinä on pakko istua suorassa tai muuten tippuu :D Seuraavista kisoista en vielä tiedä, tällä hetkellä haluan vaan edetä kohti sitä harmonista yhdessä tekemistä. Kun se sujuu niin katsotaan niitä kisoja sitten.


Urco ja Unaiva nauttii laitumella eläkepäivistään ja Nyhtis ponski se käy välillä varsaa koulimassa kentällä ja kärryttelemässä mun kanssa maastossa :)


Ei kommentteja

Lähetä kommentti