Petra Palomäki

tiistai 29. huhtikuuta 2014

WANTED: Uusi Banneri !

Blogi kaipaisi kipeästi keväisempää/kesäisempää ulkoasua ja varsinkin uutta keväistä banneria! Mun omat taidot ei riitä kyllä melkeen mihinkään, jos pitäisi tehdä edes siedettävän näköistä banneria !

Onko ketään halukasta tekemään minulle uutta banneria? :)

Banneri saa olla saman kokoinen kuin nykyinen, mutta reunat ylhäältä pyöristetty, eli bannerin yläreuna ns. kaaren muotoinen (?) mihin voisi laittaa hevosten kuvia esim. uffe hyppää ja puolet tulee yli kaaresta.. ;)

Jos haluat tehdä meille banneria laita kommenttia ja sähköpostiosoitteesi niin otan sinuun yhteyttä ja lähetän haluamani kuvat :)!

Saman tyylinen kuin huippu laadukkaasti itse 5min piirretty banneri Paintilla :D tää on jo liian hyvä, joten en laita blogiin ;D Ideana vaikka vasemmalle tessa ja unaiva hyppää, oikealle urco ja zeus menee koulua ja keskelle minä ja uffe. Varsasta voisi laittaa pääkuvan tammojen puolelle vaikka etummaiseksi (miten parhaiden sopii) ;D


11 kommenttia

  1. suomalainenratsastaja@gmail.com
    Kerrothan samalla tuon koon, sillä vapaalla silmällä mä en osaa arvioida.. :)

    VastaaPoista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  3. marunaurelia@gmail.com

    Jos haluut nähä hieman mun aikaisempia tuotoksia, niin http://tuuppariteam.blogspot.com , tuolta löytyy jotain :)

    VastaaPoista
  4. ssuffeli@gmail.com
    tuola on jotain malleja:)
    http://suvipeppiina.blogspot.fi/p/grafiikkapaja.html

    VastaaPoista
  5. Teeks Petra mulle uuden bannerin, oot aika lahjakas? :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu laita mulle viestiä millasen teen. Varaudu kalliiseen laskuun. Mulla menee näiden tekoo monta tuntia....ja kuten näet jälki on aika täydellistä.!

      Poista
  6. Mä voisin kokeilla (lähinnä harjoitukseksi itelle)! Jos ei tuu mittään niin säästän silmäsi lopputulokselta :D
    abeiller@hotmail.com ja jos vaikka laittaisit minkälaista värimaailmaa haluaisit, itse kun en osaa oikein valita.

    VastaaPoista
  7. helsky95@gmail.com

    Kokeilen mieluusti kun aikaa irtoaa töiltä:)

    VastaaPoista
  8. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  9. Voin koittaa tehdä teille banneria :)
    Oona.poni@hotmail.com

    VastaaPoista