Petra Palomäki

lauantai 2. maaliskuuta 2013

Kysymyksille vastauksia osa1 !

Näitä kysymyksiä on aika paljon, joten näistä tulen tekemään useamman postauksen! Lisää saa AINA pistää ja jos tulee jotain epäselvää kommentoikaa alas ;)

1. Miksi teillä on niin monta hevosta?
En oikeastaan tiedä..luulen määrän vain karanneen käsistä. Uffe ostettiin minulle ensin, sitten piti ostaa äidille hevonen ja tuli urco. Tämän jälkeen valmentaja kehotti siitostamman tuontia Suomeen ja samassa paketissa unaivan lisäksi tuli tessa. Ennen kuin muutettiin Suomeen, isälle tuli kauhee hinku saada värillinen ori ja löydettiin terroristi zeus :)

2. Kuka on suosikki näyttelijäsi?

Niitä on monta, mutta itse, kun olen komedian ystävä, on pakko sanoa, että Ben Stiller, Eddie Murphy ja Rob Schneider ovat suosikkejani! Tosin, pakko mainita komeudeltaa ja myöskin näyttelijätaidoiltaan lempinäyttelijä niin ponnahtaa nimi: Ian Somerhalder! Grr mikä mies!



3. Onko sinulla pakkomielteitä?

Hmm..ei minulla mitään sellaisia ns. vakavia ole :D minulla oli tosin nuorempana pakkomielle puristaa kaikki mahdolliset mustapäät mitä kropasta löyty, ja käteni (olkapäästä hieman alemmaksi) vaurioituivat todella pahasti..Samin ansiosta sain tämän loppumaan. Ja minulla on ehkä pakkomielle syödä suklaata, vaikka yksi patukka päivässä, niin on pakko saada. Olen kiukkusempi ilman suklaata :D

mistä mä löydän tällasen! NAM
4. Oletko hemmoteltu?
En sanoisi olevani mitenkään erityisen hemmoteltu. Pienenä en ole ikinä väkisin halunnut mitään esim. huutanut kaupassa jonkun pehmolelun perään. Olen kyllä kaiken melkein saanut minkä olen halunnut, mutta en ole ihmisenä hemmoteltu. Ymmärrän kyllä, jos en saa jotakin niin no hätä. Jos saan jotakin olen iloinen siitä :)

5. Mitä odotat tulevaisuudelta?

Odotan tulevaisuudeltani paljon, mutta en halua liikaa suunnitella etukäteen koska kaikki ehtii muuttumaan moneen kertaan matkan varrella. Siitä olen varma, että tulevaisuuteni tulee olemaan hevospainoitteinen. Jos ostaisin sen kauan odotetun este/kenttähevosen jolla pääsisin kansallista kilpailemaan ;)



6. Miksi et kisaa kouluratsastuksessa?
Kuka on väittänyt etten kilpaile kouluratsastuksessa?? :D Pyrin ainakin kerran kuussa käymään koulukisoissa per hevonen, eli noin kaksi kertaa kuussa (kisakaudella, koska nyt alku- ja loppukaudesta ei oikein paljon kisoja ole..). Kouluratsastus on mukavaa, ja nyt kun saadaan urco poika traileriin niin jos päästäisiin valloittamaan HeA;n radat ja siitä ylöspäin ;)



7. Luetko paljon kirjoja? Esim?
Vihaan kirjojen lukemista..ei sitten missään muodossa. EHKÄ jonku kauhukirjan pystyn lukemaan, mutta siihen se sitten jääkin. Tietenkin sarjakuvat on kivoja ja heppakirjoissa on paljon tietoa ;)

8. Kouluratsastus vai maasto?

Kouratsastus!! Olen todella laiska maastoileen, enkä ikinä ole ollut kauheen pirtee maastoon lähtemisen kanssa. Onhan se kivaa joskus käydä laukkailemassa sielä, mutta siihen se jää. Koulua on todella hieno mennä jos on hyvä hevonen alla ;)

6 kommenttia

  1. Siis MITÄ ! Oon luullu et oon varmasti ainoo ja ihan vinksahtanu kun mullakin oli kauhee pakkomielle joskus nyppii kaikki mustapäät ja mun käsivarsiin jäi jäljet. Onneks en oo sentään ainoo, on meitä ainaki 2 :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo mä oon kans luullu, että olen ainoa, mutta siis hienoa (kai) että joku muukin on vähän ihmeellinen :D

      Poista
  2. Oijoi tästä tuli heti mun lempipostaus ihan vaan sen takia että Ian Somerhalder! :D Huhhuh.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ole hyvä ;D oli kyllä hienoa katsella sen kuvia ja löytää hyvä, koska ne kaikki on hyviä! Grr!

      Poista
  3. Damon <3 Niin kuuma mies! ^^

    VastaaPoista