Petra Palomäki

sunnuntai 6. tammikuuta 2013

Haaste

Sain haasteen Viiviltä.

"1. Each person tagged must post 11 things about themselves.
2. They must also answer the 11 8 questions the ' tagger ' has set for them. 
3. They must create 11 more questions to ask bloggers they have decided to tag.
4. They must then choose 11 bloggers with less than 200  followers and tag them in their post. 
5. These lucky bloggers must then be told. 
6. There's no tag backs. "

1. Rakastan mäkkärin nugetteja! Ja sitten valitan , että olen lihava :D

2. Yksi elämäni rakkauden kohde ovat kengät. Rakastan korkokenkiä varsinkin, jos ne on väh.12cm ja blingblingejä täynnä ;)

3. Kaipaan joka päivä parasta kaveriani Portugalista..

4. Kun olen yksin tallilla, juttelen hepoille aivan mitä päähän sattuu :D Ainakin ne kuuntelee!

5. Olen ollut lentokoneessa ensimmäistä kertaa 3 viikon ikäisenä ja matkustanut aktiivisesti 4 kertaa vuodessa 14 vuotta.

6. Uusien ihmisten seurassa minulla on tapana sönköttää.. Suomenkielen taitoni ei ole aivan 100% ja sen huomaa.. Hieman ujostun, mutta, kun tutustun johonkin ihmiseen hyvin olen avoin ja oma itseni. Ehkä niitä välillä se kaduttaa :D saatan olla ika pimee joskus!

7.  Osaan puhua hyvin portugalia, brasiliaa, espanjaa, suomea ja englantia. Ymmärrän ja pärjään myöskin ranskankielen kanssa. Ruotsia ymmärrän todella vähän. Puhua en ruotsia osaa ollenkaan :D

8. Olen huono näkemään itsessäni hyviä asioita. En osaa kehua itseäni melkein koskaan, vaikka olisin tehnyt mitä hyvin. Jos vaikka esim. voittaisin MM-kisat silti en kehuisi itseäni.

9. Rakastan tanssia baarissa! Kuka ei! Jos on hyvä DJ voi mennä helposti tunti tanssilattialla ;)

10. Pidän laulamisesta. Olen pienestä asti laulanut (yksin) ja nyt uskaltautunut jopa baarissa laulamaan karaokea ;D olis hienoa laulaa isolle joukolle ihmisiä, en sitten tiedä mitä he pitäisivät siitä.. !

11. Olen erittäin äkkipikainen ja tunteellinen ihminen. Ulkoa esitän välillä kovista ja murrun, kun katseet kääntyy pois. Äkkipikaisena ihmisenä haluan, että kaikki tapahtuu HETI eikä 5min päästä. Olen aika paha dramaqueen ;)

This award goes to these bloggers:Anniina

Hirvikankaan Hurjat
Heidi
Anni

Ja samoilla kysymyksillä mennään.     

11 questions to tagged bloggers:

1. Oletko tyytyväinen elämääsi ?

Kyllä olen :)

2. Mitä kaikkea teet vapaa-ajalla ?

Vapaa-aikani menee melkein kaikki tallilla. Talli on (kuten varmaan tiedätte) minun toinen kotini! Tallin ohella käyn noin 3-4krt salilla ja tietenkin viikonloppuisin bailataan ja pidetään hauskaa kavereiden kans ;) (ellei oo kisoja..)



3. Oletko miettinyt millainen elämäsi on ilman tärkeintä ihmistä?

En ole, mutta luulen, että se olisi aivan kamala. Sitä ei olisi! En olisi mitään ilman heitä :3


4. Luotatko helpolla ystäviisi ?
Ihmisten pitää ansaita mun luottamus. Tietenkin alkuun luotan kaikkiin ihmisiin lievästi. Kun alan tutustumaan paremmin ja he osoittavat olevansa luottamukseni arvoisia niin silloin luottamukseni heitä kohtaan alkaa kasvamaan ;)


5. Mitä odotat vuodelta 2013 ?

Kisailua, valmentautumista, ahkeraa opiskelua pääsykokeisiin ja toivon mukaan yliopistoon! Hevostelua..hmm hevostelua ja hevostelua :D tietenkin paljon hauskoja hetkiä kavereiden kanssa! Ei ikinä saa niitä unohtaa vaikka missä oltaisiin ;)

6. Millainen oli vuotesi 2012 ?

Rahaton :D hyviä asioita viime vuodelta hevosten suhteen oli uffen kanssa mahtavat sijoitukset kisoissa! Tapasin Samin ja kavereiden kanssa tuli vietettyä hauskoja hetkiä, vaikka mielestäni liian harvoja kertoja. Oltais saatu olla enemmän yhes ;)



7. Luetko paljon muiden blogia ?

Kyllä niitä joku pari kymmentä tulee päivittäin seurailtua, en yleensä jaksa kokonaa lukea jos on pitkiä tekstejä, joten selailen kuvat ja luen nopsaa tekstit.

8. Miten saat blogisi pidettyä pystyssä ?

Pyrin kirjoittelemaan tänne mahd. useasti ja monipuolisesti :)



9. Onko lukijat ja kommentoijat sinulle kaikki kaikessa vai bloggaatko muuten vain ? kerro syyt ja perustelut.

Hmm..pidän blogia, jotta voin itse myöhemmin seurata miten meillä on mennyt. Sitten pidän siitä, että muitakin ihmisiä kiinnostaa meidän menot ja positiivinen palaute on aina hyvästä!

10. Millainen on sinulle oikea ystävä/kaveri ?

Sellainen joka minua ymmärtää. Harva siihen kykenee. Tällä hetkellä ehkä 3 ihmistä hyväksyy minut täysin omana itsenäni :)



11. Kuvaile omin sanoin itseäsi.

Nyt tuli paha kysymys. Hyvää en itsestäni osaa muuta sanoa, kun ehkä, että olen kavereiden kesken ilopilleri ja seko. Osaan kieliä ja hmm olen ylpeä itsestäni, että saa vedettyä salilla 10 leukaa ja nostettua 15kg käsipainoja. Ei vielä paljon mitään (tavoitteen on ainkin korkeammalla kuin nuo), mutta pikku hiljaa. Huonoja asioita itsestäni: olen äkkipikainen, mielestäni alakropasta lihava, kiukkunen, en anna ikinä periks jne jne jne :D

6 kommenttia

  1. voitko laittaa kuvia kengistäsi, esim top 5 lemppari kengät ? :)

    VastaaPoista
  2. Tosi kiva blogi sulla ja kiva kun postaat usein ! :) ja IHANAT hepat ja oot säkin nätti :D

    VastaaPoista
  3. Voisitko tehdä joskus postauksen jossa kerrot miten olet aloittanut treenaamisen ja miten nykyään treenaat? :) Mua kiinnostaa miten muut heppatytöt pitää itsensä kunnossa :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jaa siis itseni treenaaminen vai heppojen kanssa? :) käy hyvinkin!

      Poista