Petra Palomäki

perjantai 19. lokakuuta 2012

Uusi ulkoasu!

Latasin Gimpin tähän koneelle ja ajattelin kokeilla olisiko minusta bannerin tekijäksi...joo noh sain kyllä aika kauan tapella tän gimpin kanssa ja aika kauan luin epätoivoisesti käyttöohjeita, mutta sain nyt edes jonkun näköisen väsättyä! Anteeksi kun ei ole mikään huippu, mutta säälikää kun on minun ensimmäinen! :D Mutta eikös pidä paikkaansa, että harjoittelu tekee mestarin? Näin toivon, että käy minullekin, tosin olen niin blondi, että ei heti kannata suuri odottaa seuraavalta bannerilta! ;D

Noh hepoilla on ollut teho juoksutuspäivät. Kävin salilla ja jalkani on niin kipeenä, että oikeesti en meinannut sängystä ylös päästä! En tajua miten meni noin kipeeksi! En ollu viikkoon tehnyt reisitreeniä salilla ja sen kyllä huomasi! Olen pyrkinyt käymään salilla noin 3-4 kertaa viikossa, mutta viime viikko oli aika yläkroppaan painottuva. Ja tämän vuoksi, en ole pystynyt satulalla edes ratsastaan!

Uffella menin eilen ilman satulaa hetken kentällä ihan perus juttuja. Auts kun siirryin raviin! Onneks paikat alkoivat tottuun ja ei sattunut niin paljon :D uffe oli ihan super! Antoi pitkästä aikaa periksi oikeeseen ohjaan! Miettikää! Meinas itku tulla :') lopussa mentiin hieman voltilla kolmea puomia. Vasempaan kierrokseen oli hieman jännittynyt, mutta sitten kun alkoi rytmi löytymään niin alkoi sujumaan. Laukkasin vain pari ympyrää molempiin sunntiin, koska ei paikat ihan loputtomiin kestäny ;D ja kyllä, minulla oli satulahuopa ja romaani uffella selässä, muuten en olisi kyllä edes ravia pystynyt menemään! :D

Mutta huomenna toivon mukaan Anniina pääsee taas kuvaileen, ja sillä on nyt huippu kameratkin käytössä, joten seuraava postaus on sitten kuvapainoitteinen! ;)

4 kommenttia

  1. Halusisitsä väsätä mullekki ulkoasun?:) oot mun mielestä tosi hyvä blondiks:D nojoo on toi hyvä:-) jos suostut, niin voin kertoa, mitä kuvia jne. haluaisin siihen:)

    Sitten, jos vielä on sun Myynnissä -postauksen myyntitavarat voimassa, olisin erittäin kiinnostunut v.vihreästä ratsastusloimesta ( lena furbergin heppakuviot ), haluaisin ostaa sen, jos se sulla vielä on... Jos on myyty nii voi voi;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hei kuule mä en ihan oikeesti ole hyvä tekeen näitä! Suosittelen kysyyn joltakin joka on näitä jo vähän aikaa tehnyt! Ja voin sanoa, että en välttis aina ehdi tekeen näitä, kun tosiaan mulla meni 3 tuntia et sain tänkin tehtyä :D

      Ja se v.vihreä loimi on valitettavasti myyty jo :(

      Poista
  2. Ai, no harmi:-( oisit oikeesti ollu hyvä;)! Nooh mä kyselen joltai muulta...

    Sitä mä vähä veikkasinkin!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahhaha voin tehdä sitten kun oon harjoitellu parin kolmen bannerin jälkeen ;D

      Poista