Petra Palomäki

torstai 1. syyskuuta 2011

päivittelyä

Sadetta, sadetta ja sadetta...
Aina kun on saanu hevosen valmiiksi ratsastusta varten niin alkaa sataan kaatamalla. Mitä hittoa! ihan mun tuuria :(
Urco, zeus ja tessa saivat eilen uuden kengät jalkoihinsa. Kengittäjä oli aika hyvä ja nopea :) kaikki käyttäyty todella fiksusti, jopa zeuskin!

Viikon aikana oon menny hepoilla pääasiassa osalla pellolla ja osalla kentällä.
Urcolla yritin tiistaina mennä pellolla mutta heppa kävi niiiiin tuhannen ylikierroksia että ei meinannut tulla yhtikäs mitään! Palasin kotio, otin satulan pois ja laitoin hepalle juoksutusviritelmät päälle. Meni kuin unelma niillä. Kai sielä pellolla oli jokin niin pelottava asia... O.o mutta sitten seuraavana päivänä oli taas huippu hyvä kun menin kentällä koulua :)
Zeuksella menny pellolla ja kentällä. Keskiviikko oli kyllä niin sateinen päivä että jäi liikutus kaikilta hepoilta.
Tessalla ollu rennompi viikko :) maastoilua enimmäkseen!
Uffella menin eilen kentällä sateessa :D puin uffelle saderatsastusloimen päälle ja mulla oli magee punainen satakki :D oli kyllä näky. Ah ja mulla oli vielä keltaiset kumisaappaat jalassa x) uffe oli ihan villi ja meinas pukittaa laukassa. Mulla oli todella liukkaat ratsarit joten pitoa en saanu ainakaan satulasta :D hypättiin pari kertaa ristikko ja siika oikein villiinty! oli kyllä hauskaa ei voi muuta kyllä sanoo :D
Sen verran on kuitenkin huonoja (ta noh huonoja ja huonoja) uutisia... uffelle tuli alkuviikosta taas kärpästen aiheuttama patti mahaan. Nyt sillä on oriprimi kuuri päällä ja kenttäkisat jää kyllä välistä kun ei ehditä treenaan :/
Noh kisoja tulee ja menee, pääasia että heppa on kunnossa!
Unaiva ja pötkulä voi hyvin!

1 kommentti

  1. Tää sun blogi on aivan mahtava ! Tykkäään ! ::)) Mun blogi on http://menryn.blogspot.com

    VastaaPoista