Petra Palomäki

perjantai 17. kesäkuuta 2011

Kuvia!



Hellurei! Hienoa 15 lukijaa! :) kiva kun edes jotakin kiinnostaa nää mun touhut :D
Jos postaus toiveita on niin laittakaa ihmeessä ideoitanne tulemaan ;)!
Nyt tulee sitten hieman kuvapainoitteinen postaus. Anniina kävi tiistaina kuvailemassa hieman hepoista rakenne- ja pääkuvia ja joukkoon mahtui hieman erikoisempiakin kuvia mukaan ;)
Ennen kuvien katsomista, tässä hieman päivitystä heppojen suhteen.
Uffella olin keskiviikkona Kurtin Sallan estetunnilla. Hevonen oli jälleen aivan mahtavan tuntunen ja hypyissäkin uskalsi itte mennä ennemmin hyppyyn kun minä, mikä on jo hyvä suoritus uffelta :) Loppuun mentiin joku 100cm-110cm rata ja kaikki puhtaasti. Sain hyviä vinkkejä Sallalta että kuinka saan uffen takasin hypyn jälkeen ja vinkit näyttivät toimivan ^^! Todella ylpee olen pojasta!

Zeuksella, urcolla ja tessalla olen mennyt aika paljon sileellä työskentelyä. Kaikilla olen yrittänyt saada mahd. hyvän tuntuman ja pohkeen edellä olemista. Tessalla hieman vaikeampaa kun sillä nyt menossa kiukkukausi. Mutta eiköhän se siitä parane :) Tänään sitten vuorossa tessan juoksutus sivuohjilla, zeuksen irtohypytys liinassa ja urcon ratsastus :) Nyt niitä kuvia! :D Nauttikaa. Kaikki kuvat ottanut mun V.I.P. kuvaaja Anniina Ylinen ja hänen kuvia on nähtävillä http://www.kuvattomat.webs.com/ !
   


se tökkäs itteensä raipalla ja säikähti :D




heinämaha :D
 
esteratsastusta :D



4 kommenttia