Petra Palomäki

lauantai 15. tammikuuta 2011

päivittelyä :D

En ole jaksanu ollenkaan kirjoittaa taas viikkoon :D
No, tiistiana mun piti mennä uffella sannan estetunnille mutta ei sitten päästy :( Oli niin liukas keli että huhuh :o ja kun meillä ei ole vielä sitä kunnon talvivetoautoa..no en stalvena sitten on ;))
Uffe on ollu kauheen kiva! Sen laukan nostot on mun mielestä parantunu :) niska paremmin mukana. Hyppäsin sillä eilen pientä ristikkoa, piti tulla molemmista suunnista tiukalla kaarteella kaheksikkoa. Siis se teki monta ihan kivaa hyppyä, mutta sitten välissä on semmosia ei niin järkeviä hyppyjä --' no ei niistä sitten sen enempää..
Urco on ollu ihan kiva kans, toissapäivänä mulla oli kauhee kiukku mun jalkojen kans :D siis kun tuntu taas kun meni koulua että ei ne ole missään vaiheessa hyvin..ja sitten meni se melkeen koko ratsastus siihen että mä yritin niitä korjailla :D ja sitten rco oikein keksi välillä olla niiin ärsyttävä että oikein pahensi vielä tilannetta :D no lopusta oli tyyliin semmonen 5min. kun kaikki meni oikein hyvin :DD
Tessa on ollu ihan kiltti ja kiva :) Oon käyttäny nyt noin viikon ajan niitä kuminauhoja jos se auttais sille sen päänsä kans ja on auttanu :) Neti kulkee rennosti ravissa ja nyt laukassakin niska alhaalla ja selkä lihakset pyöreänä :))
Zeuksella on ollu 3 päivää vapaata koska havaitsin sillä takajalassa pientä rivin alkua! :ooo olin ihan paniikissa! Äiti sano (muistutti mua) että sillä on joskus ollu samaa kun me se ostettiin, mutta meni onneks ohi. Nyt alkaa jo vuohinen parantuun ka ollaan ratsastettu ihan normaalisti jo :) Se on kyllä kans semmonen mestari että.. ! :D Joskus on NIIN herkkä suusta ja sitten taas joskus tuntuu että sielä olis 50kg painoo molemmissa suunpielissä ;D laukassa olen huomannu eroa! Se on parantunu :) sänkkäri siis tekee sille todella hyvää ;)) Laukkaa pyöreämmin (ei nyt vielä mtn kamalan hienoa mutta pientä parannusta ).
Unaivan masu vaan jatkaa ja jatkaa kasvamista :D Se on niin ihanan pyöree x)) <3
Tänään pitäis mennä Kurtin Sallan estevalmennukseen Anjalaan, mutta huomasin aamulla mittarissa lvun -26C että saa nähdä lautuuko yhtään tästä iltapäivään :s jos ei niin sitten pakko jättää väliin..taas.. hemmetin suomen kelit! arghh! Halun takasin sinne etelän lämpöön! :s
Huomenna meen lassella sannan estetunnille :) Saa nähdä millanen poika on huomenna ;)


Iskä kävi (BTW) hööksissä täs vähän aikaa sitten ja toi mulle ihan sika kivan näköset ratsastushousut! Semmoset tummaa farkkukangasta, koko paikkaset ja punaiset tikkaukset :)) Lisäks zeus sai jo kenttäkisoihin ihanan värisen huovan ja korvahupun :) match to match ;D

1 kommentti