Petra Palomäki

torstai 20. tammikuuta 2011

maastoilua

Ja jälleen taas mä kiroon tätä suomen ilmastoa :s sillon kun olis aikaa kunnolla ratsastaa..keli on hemmetin huono ja ärsyttävä :( no oon sitten maastoillu kaikilla :)
Uffella kävin lyhkäsen lenkin (n. 3km) ravia ja laukkaa.  Yritin mennä aluk kentällä mutta eihheei tullu mitään :s edellisellä kerralla olin menny sillä löysin ohjin piitkän maastolenkin niin herra oli sitten ihan kamala :D siis kaula ei taas taipunu minnekkään.. niin ajattelin että minä en jää tänne kentälle tappeleen niin menään maastoon sitten :D Sielä sain sen ainakin kaulasta jo vähän paremmaks ja laukassa oli pyöreä vaikka meinas koko ajan mennä lujempaa kun mitä piti ;)
Zeuksella menin eilen n.40min maastossa. Kyllä kun pois päin mennään kotoo niin sitten mennään ihan rauhallisesti ja hinosti avuilla, mutta annas olla kun mä käännyn takas kotio! :o herra oli sitten pikkasen intoa piukassa! Laukannotot elkeen mahdotomia avujen kans kun poika jo ennusti ne, pikkasen oli kädet kipeet pidättelemisen takia, mutta kilsa ennen kotoo poika hieman jo rentoutu :) peruutukset oli huippu kivoja ;) ihan jo sika herkästi peruutti ;)) edistystä edistystä ;D
Urcon juoksutin toissa päivänä, ja tänään mun piti ratsastaa sillä mutta kun tuli vieraita niin piti siivota :( no huomenna sitten ratsastan sen kentällä ;)
Tessa oli tnä ihan kiva :) Harjoittelin paljon siirtymisiä ravista käyntiin, rvista laukkaan jne. Lopusta alko jo rentoutuun tohon mun istuntaa kun sen mielestä pohkeen ei saa hipastakkaan kylkiä ;DD mutta nyt anto jo periks hienosti :)
Ja iskä lanas kentän! Että siinä oli miljoona kertaa parempi ratsastaa kun sillon kun siinä oli 20cm lunta :s Ihan kulmassa oli vähän liukas,mutta jos 5cm sataa lunta päälle niin sitten on ihanteellinen ratsastaa ;))
Ja kattelin nyt hööksistä lisäreeni materiaalia ;) alhaalla kuva. Ajattelin ostaa ton kun sais possun kans sitten ihan kotonakin harjoitella noita kivoja esteitä :D
 ...ja tommonen tallille :P...

2 kommenttia

  1. Possun kiusaks vaan vesimatto!! ;)

    VastaaPoista
  2. niin ;)) sais kotona harjoitella kunnolla sitä niin plajon että possu menee siitä silmät kiinni ilman pelkoa :D

    VastaaPoista